eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 𝓓𝓲𝓪𝓵𝓮𝓬𝓽𝓲𝓬
بچه ها بی قید و بند بودن یعنی هیچ بودن یعنی نابودی یعنی آزاد کردن گرگ درون که همرو تیکه پاره میکنه
هدایت شده از 𝓓𝓲𝓪𝓵𝓮𝓬𝓽𝓲𝓬
ما داریم میریم به همین سمت و اگر بی خیال باشیم،دودش تو چشم هممون میره...
عینا و دقیقا همینی که ایشون فرمودن:)
چرا هیچکی مث من آهنگای راک قدیمی دوره راک اند رولو دوست نداره؟
https://eitaa.com/Kature/12599 یادش بخیر، خیلی از معلما اسممو که میخوندن دوباره سوالی تکرارش میکردن که ینی واقعا اینه اسمت؟ چون خیلیاشون نشنیده بودن، منم میگفتم آره:/ ی سریاشونم لطف داشتن میگفتن چه اسم قشنگی:) خیلی لذت بخش بود واقعا:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Kature/12599 یادش بخیر، خیلی از معلما اسممو که میخوندن دوباره سوالی تکرارش میکردن
_داداش مگه هنرمندم که اسم هنریم باشه؟ 😂اسم مجازیمه(اسم مستعار). تو این پیامم منظورم هارمهر نبود منظورم اسم واقعیم بود:/
بهم ثابت شده که وقتی سعی میکنی منطقی نگاه کنی و کمتر از احساسات استفاده کنی خیلی کمتر اذیت میشی و آزار میبینی:)
https://eitaa.com/shazdehkocholom/7512 اون وقتیه که منطقی رفتار میکنی، نه وقتی منطقی فکر میکنی:) منطقی فکر کردن به مراتب سخت تر از منطقی رفتار کردنه، ولی همونطور که فرمودید احساسات بالاخره آسیب میزنن چون نهایتا ما آدمیم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بهم ثابت شده که وقتی سعی میکنی منطقی نگاه کنی و کمتر از احساسات استفاده کنی خیلی کمتر اذیت میشی و آز
اگه به این ترکیب منطقی بودن، واقع گرا بودنم اضافه بشه دیگه هیچی نمیتونه آدمو شکست بده:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اگه به این ترکیب منطقی بودن، واقع گرا بودنم اضافه بشه دیگه هیچی نمیتونه آدمو شکست بده:)
برا همینه که اگه منطقی باشی ولی خیلی واقع گرا نباشی خیلی اذیت میشی، چون مجبوری منطقی عمل کنی درصورتی که احساسات دارن میکشنت خیلی مواقع، و خیالات و رویاهات با منطقت نمیخونه:/ اینجوریه که به نظرم nt(شهودی_منطقی) ها از لحاظ روانی خیلی تحت فشارن اغلب مواقع:)
این که اینقدر با فاصله پیام میفرستم واسه اینه ک وسط کلاس بودم😂