eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از از خدا بترسید.
فرمود: به آن چه ناامیدی، بیش از آنچه که بدان امیدواری، امید داشته باش. امام علی (ع)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ی لحظه حس کردم جای رمان روسی دارم سناریوی فیلم ایرانی میخونم🗿💔مگه زن و شوهرا تو ی اتاق نمیخوابن؟🗿 #
وقتی خوندمش این لیریک آهنگ cowboy like me تیلور اومد تو ذهنم و ناخودآگاه زمزمش کردم: And the skeletons in both our clotsets plotted hard to f**k this up:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اقا گوگل زودتر از من علایقمو میفهمه و این ی جورایی ترسناکه، freaky عه مثلا من تازگی فهمیدم که واقعا
ببینید این اون چیز ترسناکیه ک ازش حرف میزنم، دزدیدن اطلاعات ما و این ک این همه میشناسنمون؛ واقعا وحشتناکه:) الان من کلا یکی دوتا سرچ درمورد آنا کارنینا داشتم چون داشتم کتابشو میخوندم و حالا کل تبلیغ گوگلم آنا کارنیناس، این واقعا حس ناخوشایندی میده:)🚶
I wish I wouldn't care:) Or at least I would care less🚶
بیچاره اون همکلاسیام ک به امید مخ زنی رفتن دانشگاه آزاد قم😂😂💔
آقا فیلم انجمن شاعران مرده رو دیدم (dead poets society) و اصلا پایانشو اینطور پیش بینی نمیکردم، ینی کلا سیر داستانی اینطور نبود، خیلی آزرده خاطر گشتم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا فیلم انجمن شاعران مرده رو دیدم (dead poets society) و اصلا پایانشو اینطور پیش بینی نمیکردم، ینی
هرچی بگم اسپویله، پس فقط ی چیز میگم اولش واقعا برام عجیب و غیرقابل درک بود ک ی نفر چطور میتونه اینقدر ضعیف و ناامید باشه، ولی بعدش ک بیشتر فکر کردم گفتم شاید اگه منم تو همچون شرایط محیطی و تربیتی ای بودم همونطوری میشدم و همون کارارو میکردم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا فیلم انجمن شاعران مرده رو دیدم (dead poets society) و اصلا پایانشو اینطور پیش بینی نمیکردم، ینی
و آقا با این ک به مدرسشون میگفتن جهنم و واقعنم جای رواعصابی بود ولی خدایی چه لوکیشین جذابی داشت:) آخخخ چی میشد منم همچین جایی درس میخوندم واسه دانشگاه؟ ساختمون خیلی بزرگ با معماری اروپایی قدیمی و روبروشم کلا فضای سبز و طبیعت بود و ی رودخونه بزرگم رد میشد از روبروش و وسط جنگل بودن قشنگ، خیلی لوکیشنش جذاب بود خدایی:)