eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ممبرهای خوبم که خیلی عزیزید و خیلی مخلصتونم، حتما بخونید محتوای این پلاکاردهایی که میفرستم رو واقعا
اگر آن ها که با اجازه امامشان کربلا را ترک کردند عاقبت بخیر شدند، ماهم اگر با اجازه اماممان به مذاکره برویم عاقبت بخیر میشویم! فرق است بین اجازه امام و رضایت امام!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
رهبری را جلوی تفکر غربگرا تنها گذاشتن، اسمش ولایتمداری و وحدت آفرینی نیست!!! #ThinkTime #aestheti
ای کاش نوشتن روزی ده بار قصه شنگول و منگول و حبه انگور برای دیپلمات ها اجباری میشد!!!:) 😄😄💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ای کاش نوشتن روزی ده بار قصه شنگول و منگول و حبه انگور برای دیپلمات ها اجباری میشد!!!:) 😄😄💔 #ThinkT
مردم اجازه نخواهند داد اقلیت رانتی "غرب‌گرا" و "منافق"، آمریکا را با طناب مذاکره از باتلاق نجات دهند!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
مردم اجازه نخواهند داد اقلیت رانتی "غرب‌گرا" و "منافق"، آمریکا را با طناب مذاکره از باتلاق نجات دهند
کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است!!! با ترویج گناه در جامعه مقابله کنید. _امام شهید سیدعلی خامنه ای
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر شهید انقلاب: «... این‌جور به ما وانمود نکنند که اگر نشستیم پشت میز مذاکره با آن دولت، فلان مشکل یا فلان مشکل حل میشود؛ ، از مذاکره‌ی با آمریکا مشکلی حل نمیشود. دلیل: تجربه » https://khl.ink/f/59275 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ای کاش نوشتن روزی ده بار قصه شنگول و منگول و حبه انگور برای دیپلمات ها اجباری میشد!!!:) 😄😄💔 #ThinkT
چیزی که برام خیییلی جالبه و مغزم میخواد منفجر شه وقتی بهش فکر میکنم، اینه که میگن توافق ولی با کی؟ 😄 با کسی که همیشه زده زیر توافقاش؟ 😄 با کسی که دوبار وسط مذاکرات حمله کرد؟ 😄 با شیطان؟؟ 😄😄😄😄😄واقعا دلم میخواد بدونم تضمین مزخرفتون چیه؟؟؟!!!!! چه تضمینی میتونید بدید که الان مث همه سالای گذشته ما بشینیم توافق امضا کنیم اینا دیگه عاقل میشن میشینن سرجاشون و مثل همه سریای پیش باز نمیخوان تاپاله اضافه بخورن؟! حالا این که انگاااااار نه انگار که اینا اومدن حمله کردن امام امت و کلییییییی هموطن اعم از زن و بچه و پیر و جوونو شهید کردن که به کنار کلا، رسما همه چی جوریه که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده و همه چی مثل قبل از حمله امریکاس که مثل تمام چندین سال اخیر دارن با امریکا توافق نامه تنظیم میکنن!!!! بماند که همه میدونن دوباره بعد از این مسخره بازیا دوباره قراره حمله کنن بهمون! واقعا خاک بر سر هر سازشگر آشغاله، و لعنت خدا تا ابد و این دنیا و اون دنیا بهش. کارو یه بار تموم کنید هی بیست بار تو جنگ و نه صلح نه جنگ و یه دور باطل مزخرف نندازین کشورو.