Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دارم میرم تهران اومدم شروع کنم به تهران هیت بدم باز ولی دیدم خیلی محتوا تکراری میشه پس نمیدم🗿
خیلی رنگی پنگی افتاده اینجا تهرون ولی باور کنید من خاکستری میدیدم فقط😂💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خیلی رنگی پنگی افتاده اینجا تهرون ولی باور کنید من خاکستری میدیدم فقط😂💔
با این حجم از عدم تفاهم داشتن با تهران، خیلی ممکنه مجبور شم به خاطر یه سری هدفام پاشم برم اونجا زندگی کنم🗿💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/24246 دوست داشتن قم لیاقت میخواد سید همه ندارن😔😂
چون آبش شوره سید👌🏻😂و همه قمیا تو خونه هاشون آب شیرین کن دارن😂
اتفاقا یکی از چالشای من با تهرانیا اینه که آب لولهشون اونقدری که فک میکنن شیرین نیست ولی سر همین که میگن شیرینه آب شیرین کنم ندارن و خیلی آهک داره آبی که میخوری اونجا خلاصه🗿
من تو دانشگاه خیلی وقتا آب معدنی میگرفتم چون آب به نظرم برخلاف نظر تهرانیای گل شیرین نبود:/
هدایت شده از خبر فوری سراسری
این سومین بار هست که وسط مذاکره به ما حمله میشه
مشکلی نیست بعضی مسئولین و بعضی مردم تا ۹۰۰۰ بار هم این اتفاق بیفته باز برای بار ۹۰۰۱ میگن ایندفعه فرق داره یکبار دیگه هم بریم مذاکره کنیم🙂
ما هم که میگیم گول نخورید میشیم جنگ طلبِ تندروِ سوپرانقلابیِ اخ و ایش...
الان پیکیر شدم علاوه بر بندرعباس سیریک هم صدای انفجار شنیده شد.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ای کاش نوشتن روزی ده بار قصه شنگول و منگول و حبه انگور برای دیپلمات ها اجباری میشد!!!:) 😄😄💔
#ThinkTime
#aesthetic
#Photography
زمان خوبی نیست که بگیم دیدید گفتیم؟ پس نمیگیم دیدید گفتیم ولی خودتون ببینید.
هدایت شده از شهاب پارسا
ما ترور رهبرمونو فراموش کردیم و نشستیم پشت میز مذاکره، موشک زدن تو باند فرودگاه بندرعباس که چیزی نیست، بد به دلتون راه ندید.
هدایت شده از شهاب پارسا
میدونید از چی ناراحتم؟ از اینکه اون همه صحبت صریح رهبری در مورد مذاکره نکردن با آمریکا رو ندیدید ولی رفتید از نمیدونم کجا دو خط نوشته در مورد سازش پیدا کردید و ماله کشیدید.