هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
01:17
به شدت موردعلاقهامه چون یه تیکهی حسابی میاندازه که اونلی لجندز نو😂😔.
دیگه توی دست و بال ما از این چیزها زیاد پیدا میشه☝️🏻.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
01:17 به شدت موردعلاقهامه چون یه تیکهی حسابی میاندازه که اونلی لجندز نو😂😔. دیگه توی دست و بال ما
اصلا حواسم نبود که همون اول بیام سراغ خودت بگم اهنگشو بفرست حتما داریش🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اصلا حواسم نبود که همون اول بیام سراغ خودت بگم اهنگشو بفرست حتما داریش🗿
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«یک شهروند آمریکایی: دهههاست که دولت ما با پروپاگاندا، نفرتپراکنی و دروغ علیه اعراب، مسلمانان و مردم ایران ما رو شستوشوی مغزی میده تا اون کشور جعلی بتونه به اهدافش برسه.»
به نظر میاد جهان در مسیر دستیابی به حقیقته:)).
—
پ. ن: زحمت ترجمه و ادیت این ویدئو برای ما و ایشون بوده🥸✨.
#TheSamePage
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
«یک شهروند آمریکایی: دهههاست که دولت ما با پروپاگاندا، نفرتپراکنی و دروغ علیه اعراب، مسلمانان و مر
کی فکر میکرد چن تا موزیک ویدیوی لگویی اینطور بتونه چشم یه سری از امریکاییارو به روی حقیقت باز کنه؟! حالا واقعا حس میکنم لازمه برای امریکاییا و خارجیایی هم که حق پذیرن ولی پروپاگاندای رسانه ای نمیذاره خیلی چیزارو ببینن کار فرهنگی کنیم!
حق و باطل دیگه خیلی داره واضح میشه، اونی که امریکاییه و تو امریکا ولی حقیقتو فهمیده و پشت حق و ایرانه، جزو جبهه حقه هرچند پیش ما نباشه و آمریکایی باشه.
و ایرانی داخل کشورم که همچنان وطن فروشی میکنه و پشت امریکاس یا ضدکشورش، واضحا دیگه تو جبهه باطل و تیم اپستینیاس، دیگه دنیا دنیای ایرانی امریکایی اروپایی عرب و اینا نیست، دنیای حق و باطله.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
«یک شهروند آمریکایی: دهههاست که دولت ما با پروپاگاندا، نفرتپراکنی و دروغ علیه اعراب، مسلمانان و مر
ترجمه و ادیت و همه چی کار خودش بوده بچه ها من فقط ویدیو رو براش فرستادم همین🗿
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
اگه عید غدیر عید ساداته و شماها به سادات تبریک میگین چرا سادات باید عیدی بدن؟ نباید برعکس باشه🙏🏻؟
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اگه عید غدیر عید ساداته و شماها به سادات تبریک میگین چرا سادات باید عیدی بدن؟ نباید برعکس باشه🙏🏻؟
خوبی ماهایی که از طرف مادری سیدیم اینه که هم سیدیم هم تو عید غدیر کسی سید حسابمون نمیکنه نیاز نیست عیدی بدیم😆
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خوبی ماهایی که از طرف مادری سیدیم اینه که هم سیدیم هم تو عید غدیر کسی سید حسابمون نمیکنه نیاز نیست ع
واقعا ولی من درک نمیکنم، میتونستن با برداشتن این عقیده کاملا بدون منطق که فقط باید بابا سید باشه(انگار که بچه کلش از باباس مثلا و مامان فقط به عنوان یه حامل به دنیاش اورده) به تعداد سادات اضافه کنن و عید غدیر بیشتر عیدی بگیرن، ولی خودشون لگد میزنن به بختشون😔
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
Mohsen Chavoshi @GisoMusic.ComMohsen Chavoshi - Ali.mp3
زمان:
حجم:
11M
دست کَشان همچو یتیمان به سرم یاعلی...❤️🩹
#Music