eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
📝سیاستی غیر پشتیبانی از ولی‌فقیه نمی‌دانم 🔻یکی از اساتید معروف سیاست و تاریخ اسلامی، تعریف می‌کرد ک
کسی که حق طلب باشه، به محض فهمیدن جایی که اشتباه کرده یا دچار خطای محاسباتی شده؛ سریع همون موقع برمیگرده تو مسیر...
پیامای ناشناس... ینی در واضح ترین شرایط، هنوز حرفای قبلی رو تکرار میکنن یه عده:) و این که بنده هیچوقت نگفتم مسئولین خائنن!!!!! هیچوقت هیچ کجای پیامام! ولی کلا یه شگردی که استفاده میشه همیشه اینه که حرفی که ما نزدیم رو، به ما نسبت میدن و با حرفی که ما اصلا نزدیم و نسبت خودشون بوده مارو میکوبن! این روند درستی نیست دوستان. قرار نیست توهین کنیم، قرار نیست فحاشی کنیم، قرار نیست به خیانت کسی رو متهم کنیم و تهمت بزنیم، ولی قرارم نیست الکی خوشبین باشیم خصوصا وقتی مسئولین کاملا برخلاف ولایتمداری عمل کردن و حرف و نظر رهبرشون رو رد کردن و بدون رضایت رهبرشون با فشار آراءشون از رهبری اجازه کاری که رهبر بهش رضایت نداشت رو گرفتن!!!!!! دوستان باز کنید چشماتونو، گول این رسانه هارو نخورید توروخدا، پیام رهبر خیلی واضح بود همچنین شرایط همچنین حرفای خیلی از مسئولین مثل آقای نبویان یا آقای غضنفری! همه چیز عیانه، ولی متاسفانه رسانه ها اینقدرررر میپیچونن که چیزی که کاملا عیان هست رو مجبور به بیانش بشیم!!! جرأت انتقاد داشته باشید، جرأت دیدن این که ببینید اوضاع اونقدر ایده آلی که فکر میکنید نیست! جرأت داشته باشید وایسید جلوی جریانی که برخلاف نظر امام جامعه کارشو پیش میبره و جرأت مطالبه و انتقاد و به تعبیر رهبری فریاد داشته باشید! مشکل اینه که فکر میکنید مخالف توهین و فحاشی و تهمت، میشه خوش بینی بیخودی و اعتماد و حمایت؛ درحالی که اینطور نیست و شما بدون توهین و فحاشی و تهمت باید بتونی انتقاد کنی و مطالبه کنی و جلوی افرادی که کارشون و خطشون غلطه دربیای! قاطی نکنیم مسائل رو باهم رفقای عزیزم که خیلی دوستون دارم و اصلا دلم نمیخواد ناراحتیتون ببینم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
پیامای ناشناس... ینی در واضح ترین شرایط، هنوز حرفای قبلی رو تکرار میکنن یه عده:) و این که بنده هیچ
و هی میگید رهبر فرموده اعتماد کنید به مسئولین، دوستان بدون این که برید فقط حرفای رسانه های مختلف رو بخونید؛ پیام خود رهبری رو چند بار بخونید، هیییچ کجاش نگفته اعتماد کنید!!!! آخه چه اعتمادی؟! خود رهبری میدونن این مسیر درست نیست و باور ندارن بهش، بعد بگن به چی اعتماد کنید آخه؟! به کاری که رهبری مخالفشون بودن و هستن علنا و میدونن جواب نیست؟؟ اصلا رهبر نفرمودن اعتماد کنید، اتفاقا فرمایشاتشون جوری بود که ینی ما باید نظارت کنیم دقیقا همه چی درست پیش بره و اگه نرفت اصلا ساکت نشینیم!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و هی میگید رهبر فرموده اعتماد کنید به مسئولین، دوستان بدون این که برید فقط حرفای رسانه های مختلف رو
واقعا به قول یه بنده خدایی فکر نمیکردم وقتی رهبر اینقدر مستقیم صحبت کنن هم باز یه عده بیان و حرفاشونو کج کنن ولی خب، بازی رسانه ای همینه و پروژه بگیرا هیچوقت بیکار نمیشینن ما باید با فکر کردن، و دیدن شرایط و پذیرفتن این واقعیاتی که دورمون هست، بازی نخوریم. پیام رهبری فوق العاده واضح و صریح و رک و مستقیم بود و جای ابهامی نداره اصلا.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و هی میگید رهبر فرموده اعتماد کنید به مسئولین، دوستان بدون این که برید فقط حرفای رسانه های مختلف رو
آقا افرادی هستن که دارن توهین میکنن؟ خیلی غلط میکنن! این معنیش اینه که شما تمرکزت از حرف رهبری و راضی نبودنشون و اعمال برخلاف رضایت و نظر رهبری مسئولین، بری تمرکزتو بذاری رو یه مشت اقلیتی که یا خیلی عصبانی ان و کارشون فوق العاده غلطه یا اصن ماموریت گرفتن این کارارو بکنن که ما مردم و مطالباتمون رو ساکت کنن؟؟ نه عزیز من، شما باید گول این چیزارو نخوری و مطالبه‌ت رو بکنی، فریادت رو بزنی، همونطور که از جماعت فحاش توهین کننده اعلام برائت میکنی، جلوی مسئولینی که برخلاف نظر رهبری دارن امورات رو میچرخونن هم باید وایسی و حرفتو محکم بزنی و پشت رهبرت دربیای! درگیر حواشی نشید، نشیم، این چیزا همه حاشیه‌س برای این که اصل_که عدم رضایت رهبریه و تنها بودنشون بین اون مسئولین مذکور_از یاد بره و کمرنگ بشه! شما فقط اصلو بچسبید و نذارید حواشی اذهانتون رو از اصل منحرف کنن.
یک خواهش؛ لطفا امشب در هر جایی (چه هئیت حضوری و چه مجازی) بودید، حقیر رو به نام یاد کنین، التماس دعا.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و هی میگید رهبر فرموده اعتماد کنید به مسئولین، دوستان بدون این که برید فقط حرفای رسانه های مختلف رو
ببخشید که مسئولین برخلاف نظر رهبری و ولی امرشون رفتن تفاهم نامه امضا کردن و تو مذاکراتم سر چیزایی که نباید مذاکره کردن!!! الان بریم خر کیو بگیریم؟مردم؟! مسئول اسمش روشه، باید پاسخگو باشه و معلومه که خرشو میگیریم پس خر کیو بگیریم؟ خودمو جای مسئولین میذارم و غلط بکنم من هارمهر که به عنوان مسئول اینقدر با نظر ولی امر و رهبرم مخالفت کنم و برخلاف نظرشون و با این که میدونم رضایت ندارن فشار بیارم از طریق آراء و کار خودمو پیش ببرم!! همین الانشم همون مسئولین که طبق فرمایش رهبر اقای پزشکیان مسئول این اتفاقه، پاشدن رفتن ژنو درحالی که لبنانی که تو تفاهم نامه اومده بود غزه شده! حالا ما باید ساکت بشینیم؟ ما عجولیم؟! دیگه باید چه اتفاقی بیوفته تا ما حرکت بزنیم؟دیر حرکت زدن فایده ای داره اصن؟! همین که پاشدن رفتن ژنو،ینی ما حق داریم انتقاد کنیم به روندی که دربرابر لبنان پیش گرفتن! و این که اعتماد، رهبری هیچ جای پیامشون نفرمودن مردم اعتماد کنید،بلکه مضمون محتوایی که فرمودن این بود که میشینیم ببینیم به کجا میرسه این ماجرا، پس رهبر از ما اعتماد نخواسته و این رسانه هان که اینارو بدون این که رهبری فرموده باشه تو سر یه سری از ما کردن! رهبر واقعا چطور اعتماد داره به چیزی که میدونه درست نیست و مخالفش بوده و علنا هم اعلام کرده؟! فکر کنیم یه کم. و من به مسئولینی که برخلاف حرف امام جامعه این کارو کردن، هیچ اعتمادی ندارم. توهینی نمیکنم، فحاشی نمیکنم چون قطعا این کار غلطیه و ما یه عالمه دلیل داریم برای انتقادمون. ولی اعتمادم ندارم! خوشبینم نیستم، خیلی هم بدبینم به کاری که برخلاف رضایت ولی امر و امامم بوده.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ببخشید که مسئولین برخلاف نظر رهبری و ولی امرشون رفتن تفاهم نامه امضا کردن و تو مذاکراتم سر چیزایی که
وقتی رهبر اینقدر صریح صحبت کردن و موضعشون و عدم رضایتشون رو اعلام کردن، ینی سکوت نکردن من و شما رو میخوان! نباید سکوت کنیم. باید مطالبه کنیم، باید بخوایم از مسئولین که به مسیر رهبری برگردن! همین الانشم هنوز شروع نشده کاراشون وضع لبنان اینه...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
پیامای ناشناس... ینی در واضح ترین شرایط، هنوز حرفای قبلی رو تکرار میکنن یه عده:) و این که بنده هیچ
نمیدونم چرا امروز اینقدر دوست دارم به این اشاره کنم که خیلی عزیزید برام و خیلی مخلصتونم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی رهبر اینقدر صریح صحبت کردن و موضعشون و عدم رضایتشون رو اعلام کردن، ینی سکوت نکردن من و شما رو م
بحث و دعوا نیست ممبرجان، داریم صحبت میکنیم و روشن میکنیم همو. بدون گفتگو که نمیشه به نتیجه رسید:) دعا قطعا لازمه و الزامیه، ولی کافی نیست! باید حرکت بزنیم، باید تو خیابون باشیم، فریاد بزنیم، مطالبه کنیم، از هر تریبونی که داریم روشنگری کنیم، مردم رو دعوت کنیم بپیوندن به ما، تبیین کنیم، حرف بزنیم، مطالبه کنیم مطالبه کنیم مطالبه کنیم نظارت کنیم ما نباید سکوت کنیم!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا افرادی هستن که دارن توهین میکنن؟ خیلی غلط میکنن! این معنیش اینه که شما تمرکزت از حرف رهبری و را
"اینا میخوان سعی کنن مطالبه ما بد جلوه داده بشه!!!!" احسنت:) همینقدر ساده‌س ماجرا، پس درگیر حواشی نشیم و پرقدرت به مسیرمون ادامه بدیم و پشت رهبرمون دربیایم و مطالبه کنیم و سکوت نکنیم.
تعجب کردم از این حجم از عصبانیت آقای زارعی! ظاهرا آقای نبویان دست روی نقطه حساسی گذاشتن. خیلی سربسته عرض میکنم و رد میشم : اگر یک روزی برخی توبیخ ها و تذکرات رسانه ای بشه چیکار میکنین؟ پ.ن : بنده شاید از خیلی مسائل اطلاع داشته باشم ولی مقید هستم که اونها رو رسانه ای نکنم. اما برخی جریان‌ها که بارها با انتشار دروغ سعی در تخریب طرف مقابل کردن ، نمیتونن الان از انتشار برخی اخبار که علیهشون هست گلایه کنن. باد کاشتید و طوفان درو کردید. پ.ن : یکی یه لیوان آب خنک بده به زارعی 😊 ✍ @saeedism