eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
پیامای ناشناس... ینی در واضح ترین شرایط، هنوز حرفای قبلی رو تکرار میکنن یه عده:) و این که بنده هیچ
نمیدونم چرا امروز اینقدر دوست دارم به این اشاره کنم که خیلی عزیزید برام و خیلی مخلصتونم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی رهبر اینقدر صریح صحبت کردن و موضعشون و عدم رضایتشون رو اعلام کردن، ینی سکوت نکردن من و شما رو م
بحث و دعوا نیست ممبرجان، داریم صحبت میکنیم و روشن میکنیم همو. بدون گفتگو که نمیشه به نتیجه رسید:) دعا قطعا لازمه و الزامیه، ولی کافی نیست! باید حرکت بزنیم، باید تو خیابون باشیم، فریاد بزنیم، مطالبه کنیم، از هر تریبونی که داریم روشنگری کنیم، مردم رو دعوت کنیم بپیوندن به ما، تبیین کنیم، حرف بزنیم، مطالبه کنیم مطالبه کنیم مطالبه کنیم نظارت کنیم ما نباید سکوت کنیم!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آقا افرادی هستن که دارن توهین میکنن؟ خیلی غلط میکنن! این معنیش اینه که شما تمرکزت از حرف رهبری و را
"اینا میخوان سعی کنن مطالبه ما بد جلوه داده بشه!!!!" احسنت:) همینقدر ساده‌س ماجرا، پس درگیر حواشی نشیم و پرقدرت به مسیرمون ادامه بدیم و پشت رهبرمون دربیایم و مطالبه کنیم و سکوت نکنیم.
تعجب کردم از این حجم از عصبانیت آقای زارعی! ظاهرا آقای نبویان دست روی نقطه حساسی گذاشتن. خیلی سربسته عرض میکنم و رد میشم : اگر یک روزی برخی توبیخ ها و تذکرات رسانه ای بشه چیکار میکنین؟ پ.ن : بنده شاید از خیلی مسائل اطلاع داشته باشم ولی مقید هستم که اونها رو رسانه ای نکنم. اما برخی جریان‌ها که بارها با انتشار دروغ سعی در تخریب طرف مقابل کردن ، نمیتونن الان از انتشار برخی اخبار که علیهشون هست گلایه کنن. باد کاشتید و طوفان درو کردید. پ.ن : یکی یه لیوان آب خنک بده به زارعی 😊 ✍ @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تعجب کردم از این حجم از عصبانیت آقای زارعی! ظاهرا آقای نبویان دست روی نقطه حساسی گذاشتن. خیلی سربست
"ظاهرا آقای نبویان دست رو نقطه حساسی گذاشتن" 😄 معلومه که گذاشتن، وگرنه حرفشون رو قطع نمیکردن رو آنتن:))
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کامل سخنان دکتر نبویان در شبکه خبر تا لحظه قطع آنتن در این برنامه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی برای نخستین بار جزییات مهمی از دستورات رهبرانقلاب به تیم مذاکره کننده را بیان میکند که ضروری است تمام مردم وقت بگذارند و این چند دقیقه را ببیند تا متوجه شوند چرا رهبر انقلاب در پیام اخیرشان به مردم افشا کردند نظر دیگری داشتند ولی به خاطر اصرار مسئولان مجوز تفاهم اولیه با امریکا را صادر کردند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
✅ اطلاعیه صدا و سیما درباره اظهارات امروز نبویان: مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما: به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر می رساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه بندی و مکاتبات مسوولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است و سازمان صدا و سیما پیگیری های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار می دهد. شبکه خبر ضمن ابراز تاسف بابت بی توجهی میهمان مذکور به قواعد اخلاقی و الزامات آنتن زنده، به اطلاع می رساند مدیریت این شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیر کل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را به دلیل بی توجهی به الزامات برنامه‌های زنده و سهل‌انگاری در مدیریت حرفه ای به عمل خواهد آورد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
آزمون ولایت مداری آزمون سختیه ...
یعنی اصل قضیه راست بوده ولی طبقه‌بندی شده بوده !! عجب اگر آقای نبویان خلاف قانونی مرتکب شدن بهش رسیدگی خواهد شد. ولی بعضیا باید بیان توضیح بدن که چرا جوری رفتار کردن که نایب امام زمان اونطور نامه نگاری کردن 😡 ✍ @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
"اینا میخوان سعی کنن مطالبه ما بد جلوه داده بشه!!!!" احسنت:) همینقدر ساده‌س ماجرا، پس درگیر حواشی
https://eitaa.com/Chocolate2005/24818 دقیقا همینطوره، احسنت. بنده خودم یه بار تو تجمعات، به دوتا خانم که خیلی عجیب غریب بود اعمال و رفتارشون شک کردم، اختلاف افکنانه احساس میکردم صحبت میکنن و خیلی تند، برای همین خیلی شک کردم و تا دیروقتم موندم اونجا که اگه کاری کنن منم وارد عمل شم جمع شه بساطشون ولی خب خبری نشد تا زمانی که بودم و بنده فقط عکس گرفتم ازشون که اگه لازم شد داشته باشم. مخلص کلام این که این واقعیته که خیلیا از قصد میان این حرکاتو میزنن که مارو خراب کنن.