eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود، از روشنگری نماینده مردم چنان بر آشفته شده که با فشار بر رسانه ملی باعث عزل مدیر شبکۀ خبر شده و نماینده مجلس را به اقدام قضایی تهدید می کند، این اقدامات گوشه ای از ذات این جریان مخوف را نشان می دهد! 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
✍جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود،
اگه خواستید نبویان رو بگیرید و دادگاهیش کنید، قبلش باید روحانی و ظریف و امثالهم رو بکشونید دادگاه و همه رو باهم محاکمه کنید! نه که فقط کسی که به ضرر شما آقایون اصلاحات لیبرال یا وسط بازا باشه رو حسابشو برسید و روحانی و ظریف و باقی که خون ملتو تو شیشه کردن و ضررهای جبران ناپذیر زدن به مملکت رو همینطوری ول بذارید به امان خدا و سال ها هیچ کاری باهاشون نداشته باشید!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
✍جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود،
ضمن این که نماینده از جانب نماینده مردم بودنش، میتونه خیلی چیزارو برای مردم بازگو کنه.
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ✍تحرک دیپلماتیک ِنمادین فراوان،اما نتیجه قابل سنجش روشن نیست! ‌تیم مذاکره‌کننده با هوایپمای نمادین، عازم سوئیس شد. تیم مذاکره به سوئیس رسید. تیم مذاکره وارد محل مذاکرات شد. نخست وزیر پاکستان در حال گفت‌وگوست. گفت‌وگوها سازنده توصیف شد. گفت‌وگوها ادامه دارد. طرفین بر ادامه گفت‌وگوها تأکید کردند. اما آن مطالبه ما (مردم و رهبری) همچنان پابرجاست که کدام تعهد طرف مقابل اجرا شده که شما امضاء برای هسته‌ای داده‌اید؟! این بار سومی‌ست که قرارست ۶ میلیارد دلار از قطر بگیریم. قطری که خودش بخشی از تجاوز به میهن‌مان بود! روایت رسانه‌ای کجا و خروجی قابل سنجش کجا؟ خوشبینی به آرامش شیادانه دشمن کجا و نگاه راهبردی کجا؟ 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
بگذار گریه کنم             نه برای تو             که پایان بی‌قراری تو پایان زمین است و در خنکای گلدسته‌های تو             انسان به پرواز پی‌می‌برد ای مجمع الجزایر گل‌ها، خوبی‌ها‌! ای مظلوم مجروح... ~~~~ سلام و عرض ادب؛ ان شاءالله که عزاداری‌هاتون مقبول حضرت مادر (س) واقع شده باشه🖤. به امید خدا قصد داریم در شب هفتم محرم الحرام 1448، بین کودکانی که در هئیت و روضه‌های خانگی مشرف شدن، شیر توزیع کنیم. خیلی خرسند می‌شیم اگر شما هم نیت کنین و کسی دست خالی از در خونه‌ی این خاندان پر محبت بیرون نره✨🤍. +هنوز خاطره‌ی اون کمک‌هایی که در روزهای جنگی برای تهیه‌ی خوراکی برای نظامی‌های عزیزمون کردین رو فراموش نکردیم=)). یه بار دیگه همت کنین ان شاءالله که مأجور باشین❤️‍🩹. ++کم و زیاد هم نداره، ذره به ذره‌اش توی این دم و دستگاه زیر ذره‌بین می‌ره:).
6037998273023084
(بزنین روش، کپی می‌شه)
ان شاءالله امشب برای خرید خواهیم رفت؛).
یه چالش سنگین باید راه بیاندازیم و هر شخص و کانالی که بعد از امر صریح رهبری مشغول عادی سازی عبور از ولایت فقیه و شکستن جایگاه ایشانه، با هر توجیه و ماسکی... با... هر... توجیه ... و، ماسکی! رو آنفالو کنیم. بنده نام همه کسایی که مذاکرات معلوم الحال رو توجیه می کردند رو در ذهن دارم اما می ذاریم پای شل مبنا بودن یا خطای محاسباتی، اما بعد از پیام آقا اوضاع خیلی فرق داره و باید ثابت کنیم که خط قرمزمون ولایته و بس! بنده از همین الان شروع می کنم به آنفالو ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
وقتی مستقیم رهبر فرموده که این آقایون به حرف ولی امرشون گوش نکردن و پشت ولایت فقیه نرفتن و به زور کار خودشونو کردن، دیگه اینجا وقت گفتن آقا خوشبین باشید و اعتماد کنید و حالا سکوت کنید و اینا باعث اختلاف میشه و اینا نیست؛ نخیر، ما محور اتحادمون امام امته، هرکی برخلاف امام امت کاری بکنه خیلی بیجا میکنه و قرار نیست سکوت کنیم جلوی همچین خبط بزرگی.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی مستقیم رهبر فرموده که این آقایون به حرف ولی امرشون گوش نکردن و پشت ولایت فقیه نرفتن و به زور کا
منظور از هماهنگ بودن اینه که نظر آقا چیز دیگریه ولی اینا نظر خودشون رو اعمال میکنن، ینی نظرشون با رضایت و نظر آقا هماهنگ نیست. منظور ما همیشه همین بوده. خودتون جواب رو میدونستید طبق پیامتون! و اتفاقا ما انتظار داریم وقتی مردم اینقدر ولایی هستن و درخواست تبعیت از رهبری رو دارن، ایناهم به اصول دموکراسی(به قول خودشون) پایبند باشن و پیرو رهبری باشن! ناراحتی ما اینه که چرا در این حد ولایتمدار نیستید؟ چرا پیرو نائب امام زمان نیستید؟! چرا به حرف ولی فقیه گوش نمیدید؟ اتفاقا ما الان ناراحتیمون رو به خاطر این داریم ابراز میکنیم که چرا در این حد ایده آل نیستیم؟ و اتفاقا ما معتقدیم که با فشار و مطالبه شدید میتونیم به این حد از ایده آلی در سطح مسئولین برسیم! و من به شخصه ناامید نمیشم و نمیگم دیگه این ولایتمداری هم خیلی دیگه... آره. من ولایتمدارم و پشت امامم رو خالی نمیکنم، جلوی هر مسئولی هم که بخواد ولایتمدار نباشه و برخلاف امامم کار کشورمو پیش ببره محکم می ایستم، پشت اماممو تو این شرایط خالی کنم دیگه کی میخوام ولایتمداریم رو نشون بدم؟
کسایی که همیشه ادعای آزادی بیان و آزادی عقاید و این چیزا داشتن حالا دارن روی واقعی خودشونو نشون میدن و مشخص شده برای همه که منظورشون از آزادی بیان فقط آزادی بیان خودشونه وگرنه طرف مقابلشون رو حتی وقتی برحقه(که غالب مواقع هست) به صلابه میکشن و تا میتونن همه رو به شیوه دیکتاتوری خفه میکنن😄