eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
716.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمباز باشی با شنیدن این موسیقی کاپتان جک اسپارو(جانی دپ) میاد جلو چشت:)
اگه گوشیم گلس نداشت قطعا تا الان از ال سی دیش هیچی باقی نمونده بود:)
مطمئنم خیلیا عضو میشن اینجا با پیامای فاخری که ازم فوراورد میشه به امید حرفای فاخر، بعد میبینن من از هر ده تا حرفم یکیش فاخره واسه همین لفت میدن:/🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
علی مولا علی مددی یا علی مولا:)
والدینم بیست و یک سال پیش در چنین شبی یاعلی گفتند و عشق آغاز شد:/
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
_خود خودت باش، انگار که اصن همچین اتفاقی نیوفتاده. با اونم معمولی برخورد کن، هرچند نیازی هم نیست خیلی باهاش برخوردی داشته باشی جنس مخالفه دیگه. . _نمیدونم چرا ی سریا اینقدر دنبال استرسن:) بابا بیخیال درستو بخونی هیچ مشکلی نیست بخدا. شما بخونید، درست بخونید و کنکوری، آزمونم ثبت نام کنید قبول نشدید بیاید یقه منو بگیرید . _اره بابا من خب اون موقع که آثار هیچکاکو میدیدم کانال نداشتم که بیام بگم وگرنه من به سلیقه کسی کار ندارم فیلم ببینم پر میکنم اینجارو😂😂حالا ریواچ که کردم یا فیلم جدید دیدم حتما میذارم ازش
_هر نسلی بد و خوب داره، ولی فک میکنم نسل هشتادیا ذهن بازتری دارن اگه مجازی نبسته باشه برای ی سریارو:) انشاالله که قبول شم چون معتقدم هرکی تو کاری که قلبا بهش علاقه داره بهترینه و چرا ی سریایی که علاقه ندارن به جای منی که عاشق این شغلم برن؟!
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/5851 اصن جانی دپ... داداش سخنی نیست حقیقتا:) بازیگر واقعی کسیه که نقشای متفاوتو قشنگ دربیاره جوری که باورت نشه این چن تا نقشو ی نفر بازی کرده، که ی مصداق این میشه جانی دپ! من همه فصلاشو خیلی دوست داشتم داداش فصل اخرشم عالی بود خدایی اصن افت نداشت سریالش کلا اوج بود:)اصن همین که برگای ادمو میریزونه لذت بخشه میدونی😂😂فیلمنامه بی نقص بازی بی نقص انتخاب بازیگر بی نقص فیلمبرادری بی نقص موسیقی بی نقص طنز ظریف و بی نقص تدوین بی نقص و به شدت هنرمندانه و خلاصه همه چی بی نقص و عالی، و مهم تر از همه احساساتی که تو فیلم درجریانه با این که اصلا حرف احساسی توش رد و بدل نمیشه و حرکت احساسی هم زده نمیشه ولی این سریال برای من به شخصه پراحساس ترین سریالی بود که دیدم، ریوجی هم وقتی بعد از کلی اصرار من دید همین نظرو داشت. رابطه بین شرلوک و جان و شرلوک و مای کرافت خیلی ظریف و احساسی بود و اینو تو بظن سریال بهت تزریق میکردن. و از بزرگترین خوبیای دیگش کم صحنه بودن فیلم بود:) این یکی از ویژگیای آثار فاخره هرچی کم صحنه تر فاخر تر