آقا اینایی که امام حسین ندارن چقدر گناه دارن
چجوری کل سالو تحمل میکنن وقتی میدونن قرار نیست به محرمی برسن؟
چجوری ریکاوری میشن که بتونن دوباره زندگی کنن ی سال دیگه رو؟
چجوری احساس امنیت و داشتن تکیه گاه میکنن؟
چجوری خیالشون راحته که یکی هست و امیدشون به اونه؟
واقعا سخته:)
دلم براشون میسوزه، اونا تنهای حقیقی ان:)
ی سه چار سال دیگه قم قابل زندگی کردن نیست تو تابستون، باید عین پرنده ها تابستونا مهاجرت کنیم هوا که سرد شد برگردیم:)
📪 پیام جدید
💬سلام:)
هارمهر ناشناسارو دیر جواب میده گفتم به شما بگم🗿
دارم انشالله راهی کربلا میشم دعا کنین برم فقط اتفاقی نیوفته...خواستم بگم حاجتی دارین یا هرچی میرم میگم به ارباب و انشالله رسیدم پابوس اباعبدالله برای شما و هارمهر دعا میکنم انشالله شمام تا اربعین راهی بشین اربعین و پیاده روی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه من دارم الان میرم ولی شما اگه ارباب زودتر شمارو نطلبیدن انشالله اربعین بطلبن اصن بهشته اون موقع:)))
یاعلی...
#دایگو
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
📪 پیام جدید 💬سلام:) هارمهر ناشناسارو دیر جواب میده گفتم به شما بگم🗿 دارم انشالله راهی کربلا میشم
زیاد... التماس... کلی... دعا... خیلی... ما...
.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
...
ی عزیزی گفتن مداحی بفرست...
دوست عزیزم من همونطور ک موزیک و اهنگای ایرانی گوش نمیدم برای مداحی هم هم فارسی گوش نمیدم هرچی گوش بدم عربی هستش...(البته ک برای این هم دلیل دارم)
امیدوارم بپسندید😅
.
هدایت شده از پیراهنِ چهارخونهٔ سبز .
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- تایید میکنم🤣🤣🤣.
خیلی خوب بوددد.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
- تایید میکنم🤣🤣🤣. خیلی خوب بوددد.
ی سری اکشنای فرندز خیلی مود بود👌🏻😂😂
بیشتر به حرکاتشون میخندیدی تا دیالوگاشون
#VisualBook