چطور ببخشمت ؟! تو به هر روشی که بلد بودی قلبمو شکوندی هیچ بعدشم طوری رفتار کردی انگار مشکل از منه .
همیشه آدمهای ساکت را دوست داشتهام .
هیچگاه نمیفهمی در حال رقصیدن
در رویای خود هستند یا دارند
سنگینی بار هستی را به دوش میکشند .
قهوه میریزم برایت نیستی آن سوی میز ، هی شکر میریزم و تلخ است جای خالی ات . . .