eitaa logo
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
1.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
5.8هزار ویدیو
27 فایل
‌‌‌‌‌‌‌‌‌اینجا سرزمینِ دل‌هایی‌ست که هنوز به نور،امید،عشق و خدا باور دارن🪄🎀 اینجا از خالقِ مهربون و اهل بیت می‌نویسیم از آرامشی که فقط یادِ خدا میده کوله‌بارمون سبک نیست،اما پر نورِ✨🌝 تولدمون:¹⁴⁰³/⁵/⁸ من اینجام: @m_sadat_86 کپی؟!سنجاق چنلُ بخون👀
مشاهده در ایتا
دانلود
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
روضه به نام مادر ارباب است... #ایام_فاطمیه
- یادم نمی رود که همه داد میزدند .. - طوری لگد بزن که علی بی پسر شود .. !💔
📪 پیام جدید سلام قشنگم 🏴 ایام فاطمیه، کلاس خصوصی است. فقط مَحارم می‌توانند در این کلاس حضور یابند. به همه اذن ورود داده نمی‌شود. تنها شیعیان خاص توفیق حضور دارند. بسم الله الرحمن الرحیم سلام خدمت همه عزیزان ما نوجوانان کانون مهنا تصمیم گرفتیم برای دهه فاطمیه هیئتی راه بندازیم و همه ی کارای این هیئت به وسیله خودمون نوجوونا انجام بشه هر چقدر در وسعتونه از کمک به هیئتی که برای مادرمون حضرت زهراست دریغ نکنین قطعا شما هم در ثواب این روضه شریک هستین✨ شماره کارت:۷۵۷۹ ۱۷۶۳ ۷۲۱۲ ۵۰۴۱ به نام: مریم نشاطی اجرتون با فاطمه زهرا (س)🤲 اگه تونستین کمک کنین اگر هم تونستین تو کانالتون بزارین اجرتون با مادرمون _سلام عزیزدل ممنون از دعوت تون🌱 اجرتون با مادرمون حضرت زهرا🤍 حتما🫂🌱
پسر فاطمه شرمنده اگر‌ میبینی کوچه آماده شده تا برسی دلها نه💔 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
___
این آیه رو خیلی شنیدیم [ لا تنقطوا من رحمة الله ] از رحمت خدا نا امید نشوید ؛
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
این آیه رو خیلی شنیدیم [ لا تنقطوا من رحمة الله ] از رحمت خدا نا امید نشوید ؛
ولی این آیه چقدر در زندگیمون بهش توجه کردیم ؟! رفیق ! خود ِخدا میگه از رحمت من نا امید نشو ! - گناه کردی دور برگردون بزن برگرد ؛ چرا نا امید میشی ؟! مگه خدای ِما غفار نیست ؟! مگه بسیاااار آمرزنده نیست ؟! مگه نگفته بهمون یحب التوابین ؟! خدا توبه کننده ها اونایی که از گناه برمیگردند اونایی که کار اشتباهشون ُدیگه تکرار نمی‌کنند ُخدایا خیلی دوست داره کجای ِکاری ؟!
⸾🌚💫⸾ ‌‌‌‌وخـداگفــت : شـب‌راآفریــدم تاازبیقرارےهایت برایـم‌بگویے ..! :) مراقب‌مهربونیاتون‌باشید!−😌🌱 فردا‌باڪلی‌انرژ؁برمیگردیمـ🌸💕 شب‌خوش✨🌙
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
ܢ̣ܢܚܩܢ ܝ‌ܢ̣ߺ ߊ‌ܠࡅ߭ࡐ‌ܝ‌✨🤍
آنچه‌امروز‌ گذشت↻ •شبتون‌در‌پناه‌مادر‌سادات❤️‍🩹 •نیم‌نگاهی‌به‌پست‌هامون👀 •لف‌نده‌رفیق،بمونی‌قشنگ‌تره🥺 •التماس‌دعای‌فرج📿 یاعلی🕊
و خدایی که به شدت کافیست:)) شبتون به زیبایی کهکشان راه شیری🤍🪐✨