eitaa logo
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
1.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
5.8هزار ویدیو
27 فایل
‌‌‌‌‌‌‌‌‌اینجا سرزمینِ دل‌هایی‌ست که هنوز به نور،امید،عشق و خدا باور دارن🪄🎀 اینجا از خالقِ مهربون و اهل بیت می‌نویسیم از آرامشی که فقط یادِ خدا میده کوله‌بارمون سبک نیست،اما پر نورِ✨🌝 تولدمون:¹⁴⁰³/⁵/⁸ من اینجام: @m_sadat_86 کپی؟!سنجاق چنلُ بخون👀
مشاهده در ایتا
دانلود
- ما را زِ قیامت خدا ترسی نیست؛ چون پارتی کلفت ما عباس است..!
ازمن‌اثری‌نیست‌که‌جامانده‌ام‌اما هرجا‌که‌نظر‌میکنم...💔🕶+!" - - ﴿||
بنده‌ای‌باخداگفت: اگرسرنوشت‌مرانوشته‌ای پس‌چرادعاکنم؟ خدا‌گفت: شاید‌نوشته‌باشم‌هر‌چه‌دعا‌کند!✨🌱
وَسَط‌جاذبه‌ۍ‌ِاین‌هَمه‌رَنگ‌ نوکرت‌تا‌به‌اَبَد‌رَنگ‌شُماست بی‌خیال‌ِهَمه‌ۍ‌‍ِ‌مَردُم‌شَهر ! دِلَم‌آقابِه‌خُدا‌تَنگ‌شُماست :)💔
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیومدنم‌برا‌کدوم‌گناه‌منه؟!💔:)
-اَنـْا‌قـَلبي🫀 -وَ‌عـَقلي🧠 -وَ‌دَمــي🫁 -وَ‌دَرمــآنی❤️‍🩹‌‌ .🌱
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای‌وِای‌اَگه‌اِمام‌رِضایی‌نَداشتَم...💔
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای‌مَن؛خیلی‌دوست‌دارَم!❤️‍🩹
|دعاکنیدشهیـدبشم...| یه روز آقا آرمان بهمون گفت: بچه‌ها همه‌تون فردا روزه بگیرید بیاید حوزه، قراره افطاری بدیم. فرداش همه موقع اذان مغرب سر سفره نشسته بودیم. آقا آرمان رو کرد به بچه‌ها گفت: خب ان‌شاءالله که نماز و روزه‌هاتون قبول باشه؛ شما دل‌هاتون پاکه و چیزی به افطار نمونده، ازتون می‌خوام برام یه دعا کنید. همه گفتیم: آقا چه دعایی کنیم؟ آقا آرمان گفت: دعا کنید شهید بشم... همه‌مون دستامون رو گرفتیم بالا دعا کردیم؛ اصلا انگار نمی‌دونستیم داریم چه دعایی می‌کنیم؛ شاید بعضی‌ها معناش رو هم‌ نمی‌دونستند... به‌روایت‌ِیکی‌ازمتربی‌های‌شهید