بندهایباخداگفت:
اگرسرنوشتمرانوشتهای
پسچرادعاکنم؟
خداگفت:
شایدنوشتهباشمهرچهدعاکند!✨🌱
وَسَطجاذبهۍِاینهَمهرَنگ
نوکرتتابهاَبَدرَنگشُماست
بیخیالِهَمهۍِمَردُمشَهر !
دِلَمآقابِهخُداتَنگشُماست :)💔
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیومدنمبراکدومگناهمنه؟!💔:)
-اَنـْاقـَلبي🫀
-وَعـَقلي🧠
-وَدَمــي🫁
-وَدَرمــآنی❤️🩹
#امامحُسینم.🌱
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایوِایاَگهاِمامرِضایینَداشتَم...💔
#خاطره✨
|دعاکنیدشهیـدبشم...|
یه روز آقا آرمان بهمون گفت: بچهها همهتون فردا روزه بگیرید بیاید حوزه، قراره افطاری بدیم.
فرداش همه موقع اذان مغرب سر سفره نشسته بودیم. آقا آرمان رو کرد به بچهها گفت: خب انشاءالله که نماز و روزههاتون قبول باشه؛ شما دلهاتون پاکه و چیزی به افطار نمونده، ازتون میخوام برام یه دعا کنید.
همه گفتیم: آقا چه دعایی کنیم؟
آقا آرمان گفت: دعا کنید شهید بشم...
همهمون دستامون رو گرفتیم بالا دعا کردیم؛
اصلا انگار نمیدونستیم داریم چه دعایی میکنیم؛
شاید بعضیها معناش رو هم نمیدونستند...
بهروایتِیکیازمتربیهایشهید