هربارصــداتکردم،بهدادمرسیــدی
خستمازبارگنـــاهبهدادمبــرسارباب ..💔
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همزمان که شروع به خوندن این کردم اذان گفت،حسش ناب تر شد:)!
میگنحضرترقیه
هروقتکهاذیتشمیکردن...
موهاشومیکشیدن...
گوشوارهازگوششکشیدن...
سیلیشزدن...
میگفت:
اگه به بابام نگفتم(:💔