_تولد بدون کیک😞 ؟
+معلومه که نه😍🧁
+اصلا کیک خور های مجلس کجا نشستن ؟🤨
_اینجا 😋
+هنوزم شک دارین که عضو بچه های بی نهایت باشین؟😜
(البته نه به خاطر کیک😂
به خاطر قلب کیکیمون که نمیدونم عشق درونش واگعیه یا کیک؟🤓)
#بینهایت_اصفهان
#روزمرگی
●کولهبارعشق●
.
بچه ها دلتون نخواد ❌
خیلی هم حالا خوشمزه نبود، ولی زیبا بود😂💔
مرسی اَه 😂🖐🏻
.