اگر پایان ما با سردارانمان بود،
در کربلا همهچیز به پایان میرسید..!
.
ده سال بعد ایران :
+خانوم اجازه؟ اسرائیل چجوری نابود شد؟
-همه چی از غدیر ۱۴۰۴ شروع شد ..
رفقا نمازتون سرد نشه:)
تا وقتی صدای اذان از گلدسته ها میاد، ناامیدی كفره...
⸾✨💫⸾
وخـداگفــت :
شـبراآفریــدم
تاازبیقرارےهایت
برایـمبگویے ..! :)
مراقبمهربونیاتونباشید!−⛓❤️🩹
فرداباڪلیانرژبرمیگردیمـ🪐💡
شبخوش✨🌙
‹کـولـهبارِعـشق³¹³ ☫ '
بسمربِّشُهداوصِدیقین😭💔
آنچهامروز گذشت↻
•شبتوندرپناهمادرسادات❤️🩹
•نیمنگاهیبهپستهامون👀
•لفندهرفیق،بمونیقشنگتره🥺
•التماسدعایفرج📿
یاعلی🕊 -
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب بخیر
آروم چشمهاتونو ببندید...
خدا همین نزدیکیهاست، هوامون رو داره...
هرچی که امروز سنگین بود، بذاریدش کنار و بسپاریدش به خودش.
آروم باشید...
فردا پر از نور و رحمت خداست. 🤍
#شببخیر
بِسْمِ اللَّهِ عَلى نُورِ الوِلایَةِ و راهِ غَدیر✨
آغاز میکنیم به نام خدایی که علی را ولی قرار داد...