⸾✨💫⸾
وخـداگفــت :
شـبراآفریــدم
تاازبیقرارےهایت
برایـمبگویے ..! :)
مراقبمهربونیاتونباشید!−⛓❤️🩹
فرداباڪلیانرژبرمیگردیمـ🪐💡
شبخوش✨🌙
‹کـولـهبارِعـشق³¹³ ☫ '
بِسمربِّالنور،نورنگاهحُسین❤️🩹✨ ._
آنچهامروز گذشت↻
•شبتوندرپناهمادرسادات❤️🩹
•نیمنگاهیبهپستهامون👀
•لفندهرفیق،بمونیقشنگتره🥺
•التماسدعایفرج📿
یاعلی🕊 -
حسین قلب ما را زنده می کند و امیدم کربلاست
شب بخیر ای دل زائر…
تا حسین در دلت نفس میکشد، امیدت خاموش نمیشود
و خوابِ امشبت، حتماً عطر کربلا دارد... 🖤
#شببخیر
بسم ربِ امالبنین...
به نام مادری که داغش، داغ کربلا را چند برابر کرد... 🖤
ذکر ِروز ِشنبه : ✨
یا رَبَّ الْعالَمین ؛
ای پروردگار ِجهانیان .
و شنبههای ِامالبنینی 🤍 ...
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قربان فقری که مرا مسکینترین نامید
من را گـدای سفرهی ام البنین نامید
ننه ام البنین به چادرت گرفتارم،دارم از غصه میمیرم و به روی خودم نمیارممم
تو هوامو داشته باش که من توی آشفته بازارم...
ننه ام البنین یه دردِ توی این سینه💔:)