⸾✨💫⸾
وخـداگفــت :
شـبراآفریــدم
تاازبیقرارےهایت
برایـمبگویے ..! :)
مراقبمهربونیاتونباشید!−⛓❤️🩹
فرداباڪلیانرژبرمیگردیمـ🪐💡
شبخوش✨🌙
‹کـولـهبارِعـشق³¹³ ☫ '
00:00 «شهادت»
آنچهامروز گذشت↻
•شبتوندرپناهمادرسادات❤️🩹
•نیمنگاهیبهپستهامون👀
•لفندهرفیق،بمونیقشنگتره🥺
•التماسدعایفرج📿
یاعلی🕊
.
اگه امشب اشکات بیدلیل سرازیره شاید دل روضهست که داره از اون طرف صدامون میکنه...
با نام حسین بخواب، که هیچ شبی زیر سایهی عشق اون، تاریک نمیمونه...
#شببخیر
ذکر ِروز ِچهارشنبه : ✨
یا حَیُّ یا قَیّوم ؛
ای زنده و ای پاینده .
روز ششم محرم...:)) 🖤
سرباز حسینم اگر ابن الحسنم من :)
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بَده که نوکرت بمیره و شهید نشه(:
-
هـَمه دکترا ،آناتومی بدن،بلدن ؛ولی،تنها طبیبی که توُو دعای عرفه،از خـُدا برای جزء به جزء این آناتومی تشکر کرد ؛حضرت حسین بود /❤️🩹
-
‹کـولـهبارِعـشق³¹³ ☫ '
- هـَمه دکترا ،آناتومی بدن،بلدن ؛ولی،تنها طبیبی که توُو دعای عرفه،از خـُدا برای جزء به جزء این آناتو
-
تنها کسی هم که جزءبهجز بـَدنش رو
تقدیمش کرد ؛ هم امامحـُسین بود (((((((( :
-