2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما خدا رو داریم و شما هیچی ندارید :))✌️🏻
_مولا علی(ع)✨
ليش اسمه علي؟
چرا اسمش علی است؟
وليش حارب اليهود؟
و چرا با یهودیها جنگید؟
وليش استشهد برمضان؟
و چرا در ماه رمضان شهید شد؟
وليش قتله ابن اليهودية؟
و چرا پسرِ یک زن یهودی او را کشت؟
وليش يسبوه بني امية بسوريا علی المنابر؟
و چرا بنیامیه در سوریه روی منبرها به او ناسزا میگفتند؟
وليش بكى عليه كل المعتدلين؟
و چرا همهٔ انسان های غیر متحجر برای او گریه کردند؟
وليش فرح بقتله المنحرفين؟
و چرا منحرفان از کشته شدن او خوشحال شدند
این داستان علی هاست...🙃
.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زورِ داغ خیلی بیشتر از ایناست
آتیششون میزنیم!
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انشاءالله به واقعیت بپیونده🕶🤞🏻
.
شهادت
مرگِ انسانهایِ زیرک
و هوشیار است که نمیگذارند
این جان ، مفت از دستشان برود ؛
-مقاممعظمرهبری
اگر میدونستیم انبیاء الهی ؛ رسول الله ؛ ائمه اطهار علیهم السلام و خصوصا امام زمـــــان (عج) ، چقدر به حضـــورمون نگاه میکنه ، حتی ذره ای بین رفتن به خیابان یا موندن در خانه تردید نمیکردیم .
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
- | خبرنگار NBC :
از حمله زمینی آمریکا نمیترسید؟
+ عراقچی : نه منتظرشونیم😎💀 .
ــــــــــ ـــــ ـ