خدایا ...
بهموقعبرسانمصلحتهاییکه
باآرزوهایمانیکیست:)🌱
#یا_الله
گویندچرادلبهشهیداندادی
وللّٰهکهمنندادمآنهابردند..!✨🕊
#شهیدانه
بُوَد آیا که خرامان ز درم باز آیی؟
گره از کار فروبسته ما بگشایی؟💚
-ایهالعزیز-
#اربعین
#اسماعیل_هنیه
گفت : جـا ماندهام .
گفتم : جـا مانده ڪسی است ڪه ،
حسیـن (؏) در زنـدگیاش جای ندارد .
╭═══ೋ•☆ۣۜۜ፝•ೋ═══╮
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کربلا ❤️🩹
╭═══ೋ•☆ۣۜۜ፝•ೋ═══╮
❬گیرَمزَمین . .
بِھِشتشَودنُقطہنُقطہاَش . .
بۍڪَربلـٰابِھشتخدٰارٰاچہفٰایدِھ؟シ••!❭