eitaa logo
🌍 #کانال_دیده_بان_سیاسی 🌎
201 دنبال‌کننده
2هزار عکس
770 ویدیو
20 فایل
این کانال با هدف روشنگری ،بصیرت افزایی و افزایش اطلاعات وآگاهی و سیاسی اجتماعی ایجادشده است. انتظارداریم بازدیدکنندگان محترم حداقل یک نفر رابه این کانال دعوت فرمایند تادرصواب نشرمعارف وبصیرت افزایی سهیم گردند.
مشاهده در ایتا
دانلود
بر مهدے دین مُنجے دنیا صلوات برچهره ے آن ماه دل آرا صلوات در دامن نرجس گل زهرا بشکُفت براین گلُ برنرگس؛و زهرا صلوات 💓اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💓 @nvarden
🔸استاد رحیم پور ازغدی: در واقع حجاب عرصه عمومی را انسانی می‌کند یعنی در خیابان مردم به عنوان نر و ماده به هم نمی‌نگرند بلکه به عنوان انسان به هم می‌نگرند، فرهنگ اسلامی می‌گوید اول باید انسان باشید بعد زن و مرد این در حالی است که در فرهنگ‌های دیگر چنین نیست @anvarden 🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨
هدایت شده از مکتب حاج قاسم
کجا؟ به کجا میرویم؟ جایی که سراپای ما را بگیرد؟ یا جایی که ما را یه حضرت عشــق نزدیک کند؟ نمیدانم! فقط برویم تا از این معرکه خـنـده بازر خلاص شویم و در دسترس نباشیم برای گناه! چرا که غرق شونده دیگر نجات پیدا نخواهد کرد مگر عنایت حضرت عشق و چشم ما همه به امیـد اوست! و اما دیگر... درد دل های ناگفتنی و مبهم برای خودم که شاید در خودم دفن شوند! گفتنی هایی که نگفتنی است و ماندن در ابهامات عجیب و نفهمیدنی که نمیدانی چیست... 📌راهی که باید رفت 🇮🇷 @rezvan14
چرا فراگیری سواد رسانه ای مهم است؟ آموزش «سواد رسانه ای» به‌عنوان مهارتی جهت مقابله با جنگ رسانه ای است که منجر به افزایش ظرفیت تحلیل شهروندان در مواجهه با رسانه ها شده و باعث می شود تا آنان به جای آنکه تسلیم محتوای پیام های رسانه ای شوند و منفعلانه هر آنچه دریافت می کنند بپذیرند، تلاش کنند تا به‌عنوان یک مخاطب فعال در پیام ها را درک و به و ارزیابی پیام ها بپردازند و برخوردی فعالانه با پیام های رسانه ای داشته باشند. اگر شهروندان یک جامعه از سواد رسانه ای کافی برخوردار نباشند، قطعا نخواهند توانست در فضای سنگین رسانه ای جهان امروز، مسائل و وقایع را به درستی تعبیر و تفسیر کنند. سطرهایی از کتاب رسانه ای و خانواده مولف: @nasimemarefat
هدایت شده از سرداران شهید باکری
وی از منتظرین واقعی حضرت بقیة الله الاعظم- عجل الله تعالی فرجه الشریف- محسوب می شد. گاهی که مشکلی یا سوالی برایش پیش می آمد، آن را روی کاغذی می نوشتو به نماز می ایستاد.بعد ار اتمام نماز، جواب سوال خود را بر آن کاغذ نوشته می یافت. #شهیددکترقاسم‌صادقی @bakeri_channel
هدایت شده از وطن نیوز
انسان دو نوع معلم دارد : آموزگار و روزگار هرچه با شیرینی از اولی نیاموزی، دومی با تلخی به تو می آموزد. اولی به قیمت جانش، دومی به قیمت جانت. #روز_معلم_مبارک @dinosiasi
#اگه_گناه_کردی ↯ حداقل بعدش پیشمون باش☔️ ❤️امام صادق ؏ ؛ همانا پشیمانے از گناه انسان را به دست کشیدن از آن وا میدارد 📚:اصول کافے ۱۵۹/۴ 💠: @anvarden
هدایت شده از گل‌نرگس
💠ميکده عشق حسین(ع)💠 السلام علیک یاامیرالمؤمنین نجف آرزوی رندان است مرا ببر به تماشای صبحِ ایوانت مولاجان بطلب
هدایت شده از وطن نیوز
📌 🔸اگه خواستی تکیه بدی 🔺نه به "چهره ها " اعتماد کن ؛ 🔺نه به "زبون ها" 🔸به دوتا چیز؛ اما میشه تکیه کرد... 🔺"یکی" مرام و مردونگی 🔺"دومی " انسانیت. 🔸اولی نمک میشناسه 🔸دومی ظلم نمی کنه 🔅پیامبر اکرم : هر كس در معاشرت با مردم به آنان ظلم نكند، دروغ نگويد و خلف وعده ننمايد، جوانمرديش كامل، عدالتش آشكار، برادرى با او واجب و غيبتش حرام است. 📚خصال ص 208، ح 28 @dinosiasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا حق یكى از تربیت شدگان این مكتب مى گوید : در بعضى از سفرها به بزرگى برخوردم كه سیمایش به سیماى عارفان مى ماند . با او همراه شدم در حلول راه به او گفتم : كَیْفَ الطّریقُ إِلى الله ؟ راه به سوى خدا چگونه است ؟ گفت : لَوْ عَرَفْتَ اللهَ لَعَرَفْتَ الطَّریقَ . اگر او را یافته بودى راه به سوى او را نیز آگاه مى شدى . پس گفت : اى مرد سالك ! بگذار و از خود خلاف و اختلاف را دور كن . گفتم : عالمان را چگونه خلاف و اختلافى خواهد بود ؟ چه آنها مؤیّد از جانب حقّند . گفت : چنین است كه مى گویى الاّ فى التجرید التوحید . گفتم : معناى این جمله چیست ؟ گفت : فِقْدانُ رُؤْیَةِ ما سواهُ لِوِجْدانه . با بودن او غیر را ندیدن . كه منظور از این جمله نفى هر معبود باطل و مقیّد بودن به طاعت و عبادت حق است . گفتم : هَلْ یَكُونُ الْعارِفُ مَسْرور ؟ آیا عارف را خوشحالى هست ؟ جواب داد : عارف را با اتّصال به خد ، اندوه هست ؟ گفتم : أَلَیْسَ مَنْ عَرَفَ اللهَ طالَ هَمُّهُ ؟ آیا این نیست كه هركس او را شناخت دچار اندوه همیشگى مى گردد ؟ گفت : مَنْ عَرَفَ زالَ هَمُّهُ . هركس او را شناخت اندوهش براى همیشه برطرف مى شود ، كه اهل معرفت را ( لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلا هُمْ یَحْزَنُونَ ) . گفتم : هَلْ تُغَیِّرُ الدُّنْیا قُلُوبَ الْعارِفینَ ؟ آیا دنیا دلهاى عارفان را تغییر و تحوّل مى دهد ؟ گفت : هَلْ تُغَیِّرُ العُقْبى قُلُوبَ الْعارِفینَ حَتّى تُغَیِّرَها الدُّنْی ؟ آیا آخرت دل آنان را دگرگون مى كند تا دنیا آنها را دگرگون كند ؟ گفتم : أَلَیْسَ مَنْ عَرَفَ اللهَ صارَ مُسْتَوْحِش ؟ كسى كه خدا را شناخت آیا دچار وحشت نمى گردد ؟ گفت : مَعاذَ الله أَنْ یَكُونَ الْعارِفُ مُسْتَوْحِش . پناه بر خد ( كه بگویم ) عارف با شناختن معبود حقیقى دچار وحشت و ترس شود . وَلكِنْ یَكُونُ مُهاجِراً مُتَجَرّد . اما عارف در عین تنهایى مسافر به سوى دوست است . گفتم : هَلْ یَتَأَسَّفُ الْعارِفُ عَلى شَیْء غَیْرَ الله ؟ آیا عارف به چیزى غیر خدا تأسّف مى خورد ؟ جواب داد : هَلْ یَعْرِفُ العارِفُ غَیْرَ اللهِ فَیَتَأَسَّفُ عَلَیْهِ ؟ آیا عارف غیر خدا چیزى مى شناسد تا بر او غصّه بخورد ؟ گفتم : هَلْ یَشْتاقُ الْعارِفُ إِلى رَبِّهِ ؟ آیا عارف مشتاق به حضرت ربّ است ؟ گفت : هَلْ یَكُونُ الْعارِفُ غائِباً طَرْفَةَ حَتّى یَشْتاقَ إِلَیْهِ ؟ آیا عارف یك چشم به هم زدن از او غایب است تا مشتاق او باشد ؟! گفتم : مَا إسْمُ اللهِ الأَعْظَمُ ؟ اسم اعظم خدا چیست ؟ گفت : أَنْ تَقُولَ اللهَ وَأَنْتَ تَهابَهُ . آن است كه بگوئى الله و از او در دلت داراى مهابت شوى . گفتم : كَثیراً ما أَقُولُ وَلا تُداخِلُنی الْهِیْبَةَ . زیاد خدا مى گویم ولى در دلم مهابت پیدا نمى شود . گفت : لاَِنَّكَ تَقُولُ مِنْ حَیْثُ أَنْتَ لا مِنْ حَیْثُ هُوَ . براى آنكه نامش را آن چنانكه هستى مى گوئى نه آن چنانكه هست . گفتم : اى بزرگ دیگر بار مرا موعظتى فرماى ، از گفته هاى تو پند بسیار بگیرم . گفت : كفایت است از براى موعظت و نصیحت تغییراتى كه در روزگار مى بینى ، نیك بنگر و آن را به جهت خود پندى بزرگ دان