| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |
🔸 ﷽ | إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ لَآيَاتٍ لِأُول
دل نیست هر آن دل، که دلارام ندارد
بی روی دلارام، دل آرام ندارد 🌱
#صغیر_اصفهانی
ا༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀ا
#سلام_امام_زمانم ❤️
«السّلٰام؏َــلیکَیٰامولٰا؎یابَقیةاللهالأعـظَم »
آقـــآ بـــبـــخش کـــہ ؛
⇠دعـــآهـــایمـــانּ دعــا نـــشـــد ۔۔۔۔
⤸⤸⤸قــلـــــبِ سیـــہ،
زمـَــــعــــصیـــت خُـــود جـــدٰا نـــشـــد۔۔۔↶↶مٰـــارابِـــبـــخـــش ۔۔؛↷↷
﴿یـــــوسُـــف زَهـــــراۜ ﴾ بہ مـــآدرت۔۔۔
⇇ایـــنּ رَســـم عـــآشـــقے،
بہدرســـتے أدا نـــشـــد.۔۔۔۔𑁍⇉
أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🌤
#امام_زمان
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
Khamenei.ir1_943466543.mp3
زمان:
حجم:
1.6M
🔹 امام خمینی(ره): "من امیدوارم که همه ما موفق بشیم به اینکه این ماه مبارک (ماه رمضان) را با ذکر خدا و توجه به خداوند تبارک و تعالی به پایان برسانیم ..."
#برای_ماه_خدا_آماده_شویم
#ماه_شعبان
2⃣ روز مانده تا #ماه_مبارک_رمضان 🌙
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
@Ostad_Shojae4_6005643505752345075.mp3
زمان:
حجم:
5.4M
✅ آیا برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده شدهایم...؟
#برای_ماه_خدا_آماده_شویم
#به_بلندای_یک_عمر... 🌱
#ماه_شعبان
2⃣ روز مانده تا #ماه_مبارک_رمضان 🌙
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
در این هوا و صبح زیبا
یک چایی داغ میچسبه...
#صبح_بخیر
#بفرمایید_چای
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📋 قبل از رمضان، نیّتهای خود را برای دریافت تقدیرات بزرگ، تنظیم کنید!
#استاد_شجاعی
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
🔰فرمانده نیروی دریایی سپاه: تا سرحد جان، در مقابل هر دشمنی میایستیم
جزایر ما بهعنوان حیات ما، بهعنوان ناموس معنوی ما و ناموس ملت ماست. برای این جزایر و این آبها ما تا سرحد جان، در مقابل هر دشمنی میایستیم
در جزایر از سلاحهایی استفاده میکنیم که دقتشان بسیار بالاست.
🇮🇷
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مدل عزاداری جدید رسید.
🔹️بزن و برقص طرفداران ربع پهلوی به بهانه چهلم شهدای دی ماه که توسط تروریستهای حامی ربع پهلوی به شهادت رسیدند...
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
✍۴۷ ساله یه تجمع برای رفع تحریمها نذاشتن ولی هر روز از اجنبی ها میخوان به کشورشون حمله کنن!!
همونایی که ادعای طرفداری از مردم رو دارن!
عجیب نیست ؟
#بیوطنهایبلاتکلیف
هزاران نفر به خاطر انتقاد از اسرائیل بازداشت شدهاند.
😏اما حتی یک نفر هم به خاطر تجاوز به کودکان دستگیر نشده!
اینها ارزشهای غربی هستند!
#اپستین
.