3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰پدافند برد بلند ایرانی به دریا رسید.
با شلیک موشک «صیاد ۳-G» از روی ناو رزمی شهید صیاد شیرازی در جریان رزمایش «کنترل هوشمند»، برای نخستینبار پدافند برد بلند عمودپرتاب در دریا عملیاتی شد و شناورهای کلاس شهید سلیمانی به قابلیت ایجاد حباب دفاع هوایی ۱۵۰ کیلومتری مجهز شدند.
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
پس میگفتید آتش زدن قرآن و مسجد کار خود جمهوری اسلامی بود. چه زود اعتراف کردید کار خودتون بوده.
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حیوونا میفهمن و حرمت قرآن رو نگه میدارن
ولی بعضی آدما از حیوان هم پست ترن
اولئک كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ
( اعراف _ ۱۷۹)
مرگ بر علی کریمی منافق
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 روز سوم رمضان، روز رقیه(س)ست.
شنیدم شمام مثل رقیه(س) سهسالت بود ملینا خانوم.خلاصه ببخش که مدعیان آزادی برات عزاداری نکردن و اسمت هشتگ نشد، چون اسمت مهسا امینی یا نیکا شاکرمی نبود و نمیشد از خونت دلار درآورد.
#الهی_به_رقیه_س
#مرگ_بر_آمریکا
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
⭕️افطاری روی ناو آبراهام😁
از ما گفتن بود...
زیاد خلیج فارس نمونین😉
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
🔸 ﷽ | الَّذِينَ يُنْفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ
🔸 همانها که در توانگری و تنگدستی، انفاق میکنند؛ و خشم خود را فرو میبرند؛ و از خطای مردم درمیگذرند؛
و خدا نیکوکاران را دوست دارد.
جزء ۴ | آیه ۱۳۴ سوره آل عمران
🌷@DRMABAR
Saad Al Ghamadi003134.mp3
زمان:
حجم:
92.6K
جزء ۴ | آیه ۱۳۴ سوره آل عمران
🌷@DRMABAR
#صبحت_بخیرمولایمن
🏝سلام صاحب مهربانیهای مدام،
مهدی جان
سرانجام این رمضانهای دلتنگ،
به فطر معطر ظهور،
پیوند میخورد
و جانهای عطشناک از فراق شما
از چشمهی زلالِ دیدارتان
سیراب میشود...
سرانجام شما بازمیآیید
و زندگی،
شکرستان میشود
و بوی خدا
همه جا میپیچد...
کاش زودتر بیایی
تا سرتاسر سهله را
سفرهی افطار بچینیم!
تو میزبان باشی
به گستردهترین سفرهی کرامتت،
ما میهمان باشیم
به شیرینترین خرمای عمرمان
چه روزهای خوبی خواهد بود!
نه تو دیگر تنهایی در زندان غیبت،
و نه ما تنهاییم در روزگار ظلمت...
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَوَالْعافِیَةوَالنَّصْرَ
#ماه_رمضان
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR