4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنانی که انگار برای همین روزها بود...😭
واکنش امام شهیدمان
به اهانت به مقام رهبری ...
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
👤شهید امام خامنهای فرموده بودند:
یک نبرد عاشورایی داریم و بعد از آن قطعا و قطعا و قطعا پیروزیم .
‐ نبرد عاشورایی حسینی میخواست، که فدا شد ..
حالا منتظر پیروزی باشیم !
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پیام سید علی خمینی به صورت تصویری از شبکه خبر
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |
◼️بلند شو علمدار
یک مزاری رو در بهشت زهرا دیده بودم
روی سنگ مزار نوشته بود علت فوت:
شنیدن خبر فوت امام خمینی (ره)
ای کاش منم از خبر شهادتت دق میکردم و میمردم آقاجان... 😭😭😭
--------------------------
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪ توصیه پایانی رهبر انقلاب: ارتباط با خدا را بیشتر کنید، برای باران، برای امنیت، برای عافیت، برای همه چیز از خدای متعال کمک بخواهید.
▪با خدا حرف بزنید. از خدا بخواهید، متضرعانه به درگاه خدا بروید. انشاءاللّه خدای متعال اسباب اصلاح همهی امور را فراهم خواهد کرد.
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |
یک مزاری رو در بهشت زهرا دیده بودم روی سنگ مزار نوشته بود علت فوت: شنیدن خبر فوت امام خمینی (ره) ای
🔸خداوندا ما بهای سنگینی پرداختیم و در مقابل این بهای سنگین جز به ظهور امام زمان راضی نمیشویم😭😭
🔸ما بهتر از او برای تقدیم به پیشگاهت نداشتیم😭
▪تصویری از فرزند آقای مصباح و نوه دختری امام خامنهای که دیروز به شهادت رسیدند
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
28.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪برو، خسته نباشی، خیالت راحت...
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
#مهم
🔻 برنامه پیش روی دشمن چیست!؟
رسما دهه شصت دارد تکرار می شود و اتفاقات و ترورهایی رخ می دهد که انتظارش نبوده و نیست. آنچه تصور می شود دشمن در پیش دارد از این دست خواهد بود:
🔸 تداوم بمباران خصوصا روی مراکز نظامی و امنیتی که میتوانند در آینده جلوی اغتشاش را بگیرند
🔸 تلاش برای ایجاد درگیری خیابانی بین مردم و ایجاد وحشت و استعفا در مسوولین
🔸 اعلام ساعت صفر جهت شروع حرکات مسلحانه و اقدامات گسترده خیابانی
راه مواجهه با این اقدامات هم فقط و فقط «حضور» است. همه کسانی که مدتهاست مسجد نرفته اند یا درگیر زندگی و کار خودشان بوده اند حالا باید یک دوره یک ماهه را بعنوان فوق العاده در نظر بگیرند.
اگر شک داشتید که این جنگ، وجودی و نهایی است امیدوارم شهادت رهبری ما را از خواب بیدار کرده باشد. هر جمعی هییتی مسجدی دارید بسم الله.
اگر میخواهید فردا این وحشی ها بر سر حجاب و ناموس با شما درگیر نشوند امروز باید همت کنید. بروید جمع بشوید!
🔻باشد قرارِ اشک، پس از صبحِ انتقام
از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇
🌷@DRMABAR
| مَعْبــَـــــــ🌴ــــــرْ |
▪برو، خسته نباشی، خیالت راحت... از طریق آیدی زیر در معبر باشید .👇 🌷@DRMABAR
یتیم شدیم...
لکن ایتام امانتداران پدرانند.
عهد با خمینی امانت دست سید علی بود.
امروز این عهد امانت در دست ماست.
خدایا... بلندمان کن... امانتداری کنیم...
وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ...
و بر بیچارگی ما بعد از او رحم کن...