eitaa logo
دَراِبهام‌ღ
383 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
626 ویدیو
24 فایل
مدیر: @Vague846
مشاهده در ایتا
دانلود
شیطان میگه: همین یڪ بار ڪن، بعدش دیگه خوب شو! /۹یوسف/ خــدا میگه: باهمین یڪ گناه ،ممکنه بمیره و هرگز توبه نکنی، وتا ابد جهنمی بشی...!! /۸۱بقره/ ؟
به قول استاد تقوی... تنها دلیل و اصلی ترین دلیل غیبت ما مذهبی ها هستیم ما مذهبی هایی که نسبت به گناه بی تفاوتیم...
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانباز جنگ تحمیلی براثر موج انفجار حافظه اش ازبین میره وبعداز 34 سال بر اثر زمین خوردن در آسایشگاه حافظه اش کامل برمی گرده ومعلوم میشه اهل روستایی در کردستان... 😭😭😭. هرزمین خوردنی آسیب نیست، درد داره ولی نتیجه خوبی داره، ،***** این جانباز اواخر جنگ از ناحيه سر مجروح می شود و تمام حافظه اش را از دست میده، حتى نام و نشانى‌اش را . ٣٠ سال هم در يك آسايشگاه روان درمانى بسترى مي‌شه تا اینکه يك روز از پله هاى آسايشگاه با سر به پايين پرت میشه و سرش به نبش پله اصابت مى كنه و بعداسمش بخاطرش مياد. توسط بخش نيكوكارى دنبال خانواده اش می گرده و در نهايت درشهرى از توابع كردستان خانواده اش را پيدا مى كنند. با برادرش تماس مى گيرند، و حالا دراين فیلم لحظه ورود این جانباز را به منزل و ملاقات با مادر و خانواده‌اش راببینید.
●○روایت جذاب بر اساس زندگی ادمین کانالِ 📲داعش در ایران.. زنی بیست‌وچندساله که مادر دو بچۀ قدونیم‌قد است که به‌همراه فرزندانش راهی افغانستان شده، مدتی آنجا زندگی کرده و بعد دست بچه‌هایش را گرفته و از سرزمین داعش فرار کرده و مجدداً به ایران بازگشته است. زنی ریزنقش با قد کوتاه، زنی که می‌تواند در یکی از استان‌های شرقی، غربی یا جنوب شرقی کشور سکونت داشته باشد. خانم ادمین عنصر پیوستی گروهک داعش! زنی که از صحنه‌های دلخراش کشتار داعش، لذت می‌برد و فکر می‌کند دیدن اجرای حکم دین، خوب است. زنی که وقتی دستگیر می‌شود، اعترافات جالبی دربارۀ امیران داعش مطرح می‌کند.🖇 ▫️◽️◻️ ▫️نویسنده:فائقه میرصمدی ▫️ناشر:شهید کاظمی ▫️رده سنی/مخاطب:بزرگسال ▫️قالب کتاب:زندگینامه داستانی
[.🤍.] رفیق‌میدونستی‌ اگہ‌نمآزصبح‌هآت‌قضآمیشہ نمیتونی‌حتی‌توسیآهی‌ لشکرامآم‌زمآن‌بآشی؟! چه‌برسه‌به‌۳۱۳‌نفر
❗️ یجایی‌‌استاد‌پناهیان‌میگفت: بعضیـٰاوقتےگرفتار‌میشن‌میگـن: خدایـاااا..! مگه‌من‌چیکارکردم‌ڪه‌بـاید انقدربدبختۍبکشم...؟! اینابـاید‌درست‌حـرف‌بزنن! بـایدبگن: خدایااا..! مگه‌من‌بدنمـٰازمیخونم که‌انقدرگرفتارمیشم‌..
جهت تبادل @seraj_nur از ساعت ۱۰ شب به بعد بنر ها داخل کانال گزاشته میشه
🌱بسم رب الشهدا و صدیقین🌱 کانال دهه هشتادی نزدیک به نود...😂🤍 خواهران و برادران بیایید به سنگر شهدایی ما بپیوندید.🙃🌿 ما عاشقان شهدایی هستیم که قصد داریم بیشتر با شهدا آشنا بشیم😍💚 عکس های شهدا، خاطرات، جمله ها، برنامه های خودسازی شهدا و هرچیزی که درباره‌ی شهدا فکر بکنید.💛🌻 اگه دوست دارید بیشتر با شهدا آشنا بشید بیایید یه سری به کانال ما بزنید. ( فقط یه سری نزنید ، عضو هم بشید!)😂🤍 https://eitaa.com/Sarbaznmahdy
یکی از قشنگترین حس ها هم برمیگرده به خاله بودن🥺♥️ خاله یه دلبر کوچولو>>>>>>
دَراِبهام‌ღ
درکت میکنم شدیدا 😢❤️
امید به زندگیَن این دلبراا🤌♥️