eitaa logo
دَراِبهام‌ღ
383 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
626 ویدیو
24 فایل
مدیر: @Vague846
مشاهده در ایتا
دانلود
❗️ یجایی‌‌استاد‌پناهیان‌میگفت: بعضیـٰاوقتےگرفتار‌میشن‌میگـن: خدایـاااا..! مگه‌من‌چیکارکردم‌ڪه‌بـاید انقدربدبختۍبکشم...؟! اینابـاید‌درست‌حـرف‌بزنن! بـایدبگن: خدایااا..! مگه‌من‌بدنمـٰازمیخونم که‌انقدرگرفتارمیشم‌..
جهت تبادل @seraj_nur از ساعت ۱۰ شب به بعد بنر ها داخل کانال گزاشته میشه
🌱بسم رب الشهدا و صدیقین🌱 کانال دهه هشتادی نزدیک به نود...😂🤍 خواهران و برادران بیایید به سنگر شهدایی ما بپیوندید.🙃🌿 ما عاشقان شهدایی هستیم که قصد داریم بیشتر با شهدا آشنا بشیم😍💚 عکس های شهدا، خاطرات، جمله ها، برنامه های خودسازی شهدا و هرچیزی که درباره‌ی شهدا فکر بکنید.💛🌻 اگه دوست دارید بیشتر با شهدا آشنا بشید بیایید یه سری به کانال ما بزنید. ( فقط یه سری نزنید ، عضو هم بشید!)😂🤍 https://eitaa.com/Sarbaznmahdy
یکی از قشنگترین حس ها هم برمیگرده به خاله بودن🥺♥️ خاله یه دلبر کوچولو>>>>>>
دَراِبهام‌ღ
درکت میکنم شدیدا 😢❤️
امید به زندگیَن این دلبراا🤌♥️
دَراِبهام‌ღ
یکی از قشنگترین حس ها هم برمیگرده به خاله بودن🥺♥️ خاله یه دلبر کوچولو>>>>>>
یکی از قشنگتریننننن حس ها هم برمیگرده به عمه بودن 😌❤️ اینکه یه موجود کوچولویی هست همیشهههه با دیدنش تموم حال بدیات از بین بره🥹🫀
این یک ﻣﺠﺴﻤﻪ از مسلمان، مسیحی و یهودی در اسپانیا است😐 از سازنده ﻣﺠﺴﻤﻪ ﭘﺮﺳﻴﺪﻥ: ﻫﺪﻓﺖ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﭼﻴﺴﺖ ؟؟ گفت: ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎناﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻨﺪ. ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺭﺍ ﺳﺎﺧﺘﻢ ﺗﺎ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺁﻧﻬﺎ سخت در اشتباه هستند.. گفتن: ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺗﻮ، ﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﻜﺮﺩ، ﺟﺰ ﮔﻔﺘﻪﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ! ﮔﻔﺖ: ﻛﺎﻓﻴﺴﺖ ﺁﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﺯ ﺳﺠﺪﻩ ﺑﺮﺧﻴﺰﺩ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻣﺘﻮﺟﻪ می شوید ﻛﻪ ﭼﻪ ﺑﻼﻳﻲ ﺳﺮ ﻳﻬﻮﺩی و مسیحی ﻣﻲ ﺁﻳﺪ..❗️
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب جمعه اگرم نيست میسر حرمش سر بامى روم و داد كشم از كرمش دست بر سينه گذارم و سلامى دهمش مى كنم ياد غم و محنت و رنج و المش گويم ارباب تو در سينه ما جا دارى آنچه خوبان همه دارند تو يكجا دارى 💔