[.🤍.]
رفیقمیدونستی
اگہنمآزصبحهآتقضآمیشہ
نمیتونیحتیتوسیآهی
لشکرامآمزمآنبآشی؟!
چهبرسهبه۳۱۳نفر
#تلنگر❗️
یجاییاستادپناهیانمیگفت:
بعضیـٰاوقتےگرفتارمیشنمیگـن:
خدایـاااا..!
مگهمنچیکارکردمڪهبـاید
انقدربدبختۍبکشم...؟!
اینابـایددرستحـرفبزنن!
بـایدبگن:
خدایااا..!
مگهمنبدنمـٰازمیخونم
کهانقدرگرفتارمیشم..
🌱بسم رب الشهدا و صدیقین🌱
کانال دهه هشتادی نزدیک به نود...😂🤍
خواهران و برادران بیایید به سنگر شهدایی ما بپیوندید.🙃🌿
ما عاشقان شهدایی هستیم که قصد داریم بیشتر با شهدا آشنا بشیم😍💚
عکس های شهدا، خاطرات، جمله ها، برنامه های خودسازی شهدا و هرچیزی که دربارهی شهدا فکر بکنید.💛🌻
اگه دوست دارید بیشتر با شهدا آشنا بشید بیایید یه سری به کانال ما بزنید.
( فقط یه سری نزنید ، عضو هم بشید!)😂🤍
https://eitaa.com/Sarbaznmahdy
دَراِبهامღ
یکی از قشنگترین حس ها هم برمیگرده به خاله بودن🥺♥️ خاله یه دلبر کوچولو>>>>>>
خب ک چی مثلااااا اصلانم دلم نسوخت😒😒🖤🥺
دَراِبهامღ
یکی از قشنگترین حس ها هم برمیگرده به خاله بودن🥺♥️ خاله یه دلبر کوچولو>>>>>>
یکی از قشنگتریننننن حس ها هم برمیگرده به عمه بودن 😌❤️
اینکه یه موجود کوچولویی هست همیشهههه با دیدنش تموم حال بدیات از بین بره🥹🫀
این یک ﻣﺠﺴﻤﻪ از مسلمان، مسیحی و یهودی در اسپانیا است😐
از سازنده ﻣﺠﺴﻤﻪ ﭘﺮﺳﻴﺪﻥ:
ﻫﺪﻓﺖ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﭼﻴﺴﺖ ؟؟
گفت: ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎناﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻨﺪ. ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺭﺍ ﺳﺎﺧﺘﻢ ﺗﺎ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺁﻧﻬﺎ سخت در اشتباه هستند..
گفتن: ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺗﻮ، ﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﻜﺮﺩ، ﺟﺰ ﮔﻔﺘﻪﻫﺎﻳﺸﺎﻥ !
ﮔﻔﺖ: ﻛﺎﻓﻴﺴﺖ ﺁﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﺯ ﺳﺠﺪﻩ ﺑﺮﺧﻴﺰﺩ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻣﺘﻮﺟﻪ می شوید ﻛﻪ ﭼﻪ ﺑﻼﻳﻲ ﺳﺮ ﻳﻬﻮﺩی و مسیحی ﻣﻲ ﺁﻳﺪ..❗️