دَراِبهامღ
درس بخونید. جهادی هم درس بخونید. خودتو ده سال دیگه تصور کن باید کسی باشی برای خودت. تو شیعه علی هستی
مبهمممممم
من دارم درس میخونم
چی بهم جایزه میدی ؟؟🥺
دَراِبهامღ
مبهمممممم من دارم درس میخونم چی بهم جایزه میدی ؟؟🥺
شکلات چطوره میقولی؟🍫
دَراِبهامღ
بسم رب النور♡
↻آنچہامروز گذشت . .
ݪفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ