دَراِبهامღ
برای امتحان فردا درس بخونیم):؟
سوال نداره ها مجبوری بخونی.
فقد مطمئنی اونجا درس میخونی دیگه نه؟
دَراِبهامღ
سوال نداره ها مجبوری بخونی. فقد مطمئنی اونجا درس میخونی دیگه نه؟
حالا کنارش یکم تفریح هم بد نیست😁♥️
دَراِبهامღ
حالا کنارش یکم تفریح هم بد نیست😁♥️
🤣 بمولا اگ یه کلمه خونده باشی اونجا
دَراِبهامღ
دردمدوامیشه؟🫀:)
هَـرچَندعیـٰاناَستوَلےوقـتِبیـٰاناَست . .
عِشـقتوگِرانقَدرتَرینعِشقجھـٰاناَست!(:"
گفتم: چرا انقدر سختی رو باید تحمل کنم!؟
"اِنَ مَعَ العُسرِ یُسرا"
قطعا به دنبال هرسختی آسانی ست
گفتم: دیگه خسته شدم
"لا تُقنِطو مِن رَحمه الله"
از رحمت من نا امید نشو..!!
برای هر سوالی پاسخی دارد...