دَراِبهامღ
دردمدوامیشه؟🫀:)
هَـرچَندعیـٰاناَستوَلےوقـتِبیـٰاناَست . .
عِشـقتوگِرانقَدرتَرینعِشقجھـٰاناَست!(:"
گفتم: چرا انقدر سختی رو باید تحمل کنم!؟
"اِنَ مَعَ العُسرِ یُسرا"
قطعا به دنبال هرسختی آسانی ست
گفتم: دیگه خسته شدم
"لا تُقنِطو مِن رَحمه الله"
از رحمت من نا امید نشو..!!
برای هر سوالی پاسخی دارد...