گفتم: چرا انقدر سختی رو باید تحمل کنم!؟
"اِنَ مَعَ العُسرِ یُسرا"
قطعا به دنبال هرسختی آسانی ست
گفتم: دیگه خسته شدم
"لا تُقنِطو مِن رَحمه الله"
از رحمت من نا امید نشو..!!
برای هر سوالی پاسخی دارد...
#تلنگرانہ
دیدی..؟!
بعضیوقتاپوچمیشی..
خالیمیشی..
هیچحرفینداریبزنی..
ازعالموآدمخستهمیشی..
ازخودت...
ازگناهات..
دلتآغوشخدارومیخواد!
خودخداگفتهبیاپیشخودم
چیبهترازاین..؟!
رویائمههمحسابکنیم...
هیچوقتازمحضرشون...
دستخالیبرنمیگردیم!:)
اللَّهُمَّاسْتَعْمِلْنِیلِمَاخَلَقْتَنِیلَهُ؛
- خدایامراخرجکاریکنکهمرا
برایآنآفریدی:)!🌱🧡
دَراِبهامღ
مبهم هستم اگ خدا بخاد طلبه.. لطفِتشکر دلیل خاصی نداره اسم و کلماتی بوده که حس خوبی داشتن برام
در رابطه با سوال دوم : یکم خصوصیات خودشه
مبهمه:)