#تلنگرانہ
دیدی..؟!
بعضیوقتاپوچمیشی..
خالیمیشی..
هیچحرفینداریبزنی..
ازعالموآدمخستهمیشی..
ازخودت...
ازگناهات..
دلتآغوشخدارومیخواد!
خودخداگفتهبیاپیشخودم
چیبهترازاین..؟!
رویائمههمحسابکنیم...
هیچوقتازمحضرشون...
دستخالیبرنمیگردیم!:)
اللَّهُمَّاسْتَعْمِلْنِیلِمَاخَلَقْتَنِیلَهُ؛
- خدایامراخرجکاریکنکهمرا
برایآنآفریدی:)!🌱🧡
دَراِبهامღ
مبهم هستم اگ خدا بخاد طلبه.. لطفِتشکر دلیل خاصی نداره اسم و کلماتی بوده که حس خوبی داشتن برام
در رابطه با سوال دوم : یکم خصوصیات خودشه
مبهمه:)
دَراِبهامღ
_
عزیزیتعریفمیڪرد،میگفت↓
بهآرمانگفتنبهرهبرناسزابگوولت
میکنیم،وگرنهبیشترمیزنیمت
آرمانهمگفتهاقانورچشممنه،
شما بزنید..(:
_طلبهبسیجی روزت مبارک.
دَراِبهامღ
_
عشق ِتو ازل ِمن است و من با روی
خمار کنندهی ضریحت زندم یل ِقتال العرب.