دَراِبهامღ
_
عزیزیتعریفمیڪرد،میگفت↓
بهآرمانگفتنبهرهبرناسزابگوولت
میکنیم،وگرنهبیشترمیزنیمت
آرمانهمگفتهاقانورچشممنه،
شما بزنید..(:
_طلبهبسیجی روزت مبارک.
دَراِبهامღ
_
عشق ِتو ازل ِمن است و من با روی
خمار کنندهی ضریحت زندم یل ِقتال العرب.
نفسکشیدنکہزندگےکردننیست!
جورێزندگےکنکہبقیہازٺانرژێبگیرنایمسلمان👀
پ.ن:یاد رفیقای خودم افتادم:/
اگ ازین رفیقا دارین خدابراتون نگهشون داره😄
دَراِبهامღ
_
وقتی به چیزی که
میخوای، میرسی ..
پاداش خداست
وقتی که به چیزی که
میخوای، نمیرسی ..
محافظتِ خداست!...
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،
فردا به آن چشم نگاهش مکن
شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی…
حواسمون به قضاوتامون باشه!...