دَراِبهامღ
مبهم هستم اگ خدا بخاد طلبه.. لطفِتشکر دلیل خاصی نداره اسم و کلماتی بوده که حس خوبی داشتن برام
در رابطه با سوال دوم : یکم خصوصیات خودشه
مبهمه:)
دَراِبهامღ
_
عزیزیتعریفمیڪرد،میگفت↓
بهآرمانگفتنبهرهبرناسزابگوولت
میکنیم،وگرنهبیشترمیزنیمت
آرمانهمگفتهاقانورچشممنه،
شما بزنید..(:
_طلبهبسیجی روزت مبارک.
دَراِبهامღ
_
عشق ِتو ازل ِمن است و من با روی
خمار کنندهی ضریحت زندم یل ِقتال العرب.
نفسکشیدنکہزندگےکردننیست!
جورێزندگےکنکہبقیہازٺانرژێبگیرنایمسلمان👀
پ.ن:یاد رفیقای خودم افتادم:/
اگ ازین رفیقا دارین خدابراتون نگهشون داره😄
دَراِبهامღ
_
وقتی به چیزی که
میخوای، میرسی ..
پاداش خداست
وقتی که به چیزی که
میخوای، نمیرسی ..
محافظتِ خداست!...