۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران
امام از فرار شاه با عنوان طلیعه پیروزی یادکردند و فرمودند:«رفتن شاه، پیروزی نیست بلکه طلیعه پیروزی است. و البته این طلیعه را من به ملت ایران تبریک عرض می کنم. و باید توجه داشته باشند که همان طوری که طلیعه پیروزی است، طلیعه خلع سلطه اجانب است.» (صحیفه امام، ج 5، ص 484)
حواستباشهچشماتمثلگوگلنیستکه
بعدازجستوجوبتونیسریعسابقشو
پاککنی!
چشماتبهینراحتیپاکنمیشن..🚶🏾♂
پسمواظبباشکهچیباهاش
جست وجومیکنی..
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من در نمیزنم میام با لگد😎
سپاهِگنگ
هههههه😏
هدایت شده از دَراِبهامღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم
و برامون فرقی نمیکنه
پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉
جهت تبادل
@seraj_nur
15 دقیقه دیگه پاک میکنم سریع باش👇🔥
https://eitaa.com/joinchat/2673279535C3a6380a4cc
حسرت به دلت نمونه🥺💔☝️
دَراِبهامღ
بسمربالنور ✨️
↻آنچہامروز گذشت . .
ݪفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
'چقدقشنگمیگفت'
چنـٰانزندگۍڪن؛
ڪهکسانۍڪهتـورامۍشناسند
وخدارانمۍشنـٰاسند!
بواسـطهآشنـٰایۍبـٰاتـو
بـٰاخـداآشنـٰاشونـد..!
وقتےپولےمیدےبہنیازمند
یعنےدارےبهشمیگے:
منڪہنمیتونماینپولو....
باخودمبیـارمبراآخرت
ولیتومیتونےبرامبیآریش!(:🌱