دَراِبهامღ
_
وقتی به چیزی که
میخوای، میرسی ..
پاداش خداست
وقتی که به چیزی که
میخوای، نمیرسی ..
محافظتِ خداست!...
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،
فردا به آن چشم نگاهش مکن
شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی…
حواسمون به قضاوتامون باشه!...
#تلنگرانه
بعضےاز گـناهـان
یهجوريبینمون عاديشدن،
کهتا بهطرفمیگی،چرااینکارو
انجاممیدی !؟
میگه: «همـه»انجاممیدن،حالابرامنعیبه ... !
اینخیلیچیزخطرناکیه ...!❌
بهاینافرادبایدگفت:
اوندنیادیگه، «همــه» قرارنیست
بجای توبرن جهنم، تو خودت بایدبری ..!
یادموننره:
خودمونمسئولکارهاییڪه
انجاممیدیم، هستیم... پس
بابهانه،خودمونو فریبندیـم ..
دَراِبهامღ
وقتی همه حا مبهم هست🤦🏻♀️ داری درس میخونی یهو چشمت به اسم مبهم میخوره 😂
😂فک کردی میزارم فراموشم کنی
دَراِبهامღ
وقتی همه حا مبهم هست🤦🏻♀️ داری درس میخونی یهو چشمت به اسم مبهم میخوره 😂
اینو کجا دیدی که من تو کتاب ندیدم😐
البته حقم داری کتابو خوردی دیگه
امام سجاد (علیه السلام) :
مِن أخلاقِ المُؤمِنِ : الإِنفاقُ عَلى قَدرِ الإِقتارِ ، وَالتَّوسُّعُ عَلى قَدرِ التَّوَسُّعِ ، وإنصافُ النّاسِ ، وَابتِداؤُهُ إيّاهُم بِالسَّلامِ عَلَيهِم .
از جمله صفات مؤمن است : خرج كردن به قدر تنگ دستى ، و گشاده دستى به اندازه اى كه در گشايش است ، و انصاف داشتن با مردم ، و آغاز كردن به سلام بر آنان .
الكافي : ج ٢ ص ٢٤١ ح ٣٦
#حدیث_روز