دَراِبهامღ
وقتی همه حا مبهم هست🤦🏻♀️ داری درس میخونی یهو چشمت به اسم مبهم میخوره 😂
😂فک کردی میزارم فراموشم کنی
دَراِبهامღ
وقتی همه حا مبهم هست🤦🏻♀️ داری درس میخونی یهو چشمت به اسم مبهم میخوره 😂
اینو کجا دیدی که من تو کتاب ندیدم😐
البته حقم داری کتابو خوردی دیگه
امام سجاد (علیه السلام) :
مِن أخلاقِ المُؤمِنِ : الإِنفاقُ عَلى قَدرِ الإِقتارِ ، وَالتَّوسُّعُ عَلى قَدرِ التَّوَسُّعِ ، وإنصافُ النّاسِ ، وَابتِداؤُهُ إيّاهُم بِالسَّلامِ عَلَيهِم .
از جمله صفات مؤمن است : خرج كردن به قدر تنگ دستى ، و گشاده دستى به اندازه اى كه در گشايش است ، و انصاف داشتن با مردم ، و آغاز كردن به سلام بر آنان .
الكافي : ج ٢ ص ٢٤١ ح ٣٦
#حدیث_روز
تا حالا شده یه دفعه دلت بگیره
از همه دنیا بیزار بشی
بگی من فقط امام رضا رو میخوام...(:
امام باقر (علیه السلام) :
فإذا خَرجَ أسْندَ ظَهْرَهُ إلَى الكعبةِ،واجْتَمعَ إليهِ ثلاثُمائةٍ وثلاثةَ عَشَرَ رجُلاً، فأوّلُ ما يَنطِقُ بهِ هذهِ الآيةُ: «بَقِيّةُ اللّهِ خيرٌ لكم إنْ كُنتم مؤمنين». ثُمّ يقولُ: أنا بَقِيّةُ اللّهِ وحُجّتُهُ وخليفتُهُ علَيكُم، فلا يُسَلِّمُ إلَيهِ مُسَلِّمٌ إلّا قالَ: السّلامُ عليكَ يا بَقِيّةَ اللّهِ في أرضِهِ.
هرگاه قيام كند به كعبه تكيه مىدهد و سيصد و سيزده مرد بر گردش حلقه مىزنند. نخستين سخنى كه مىگويد اين آيه است: «بقيّة اللّه براى شما بهتر است اگر ايمان داشته باشيد». آنگاه مىفرمايد: من بقيّة اللّه هستم و حجّت و جانشين خدا بر شما. هيچ درود فرستندهاى به او درود نمىفرستد مگر چنين: درود بر تو اى باقيمانده خدا در زمين او .
تفسیر نور الثقلين: ج٢ص٣٩٢ ح١٩٤
#حدیث_روز
دَراِبهامღ
حاجی میدونی یمن هم زدن 💔🥺 فلسطین هم زدن با رفتنت کفتار ها شیر شدن🥲...🚶♀
آخ اگ بودی ...💔 اگ بودی کسی جرئت همچین کارایی رو نداشت ک😭