هدایت شده از دَراِبهامღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم
و برامون فرقی نمیکنه
پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉
جهت تبادل
@seraj_nur
اگر میخواهے خدا را دریابی باید بدنت خراب شود!
نه اینڪه آن را خراب کنی؛
بلڪه باید دلت بشکند
و از دنیا و همہ تعلقات ببُرۍ.!
وقتی دلت شکستـــ،آن وقت #خدا داخلش میآید...
#آیتاللهحقشناس
هدایت شده از دَراِبهامღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم
و برامون فرقی نمیکنه
پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉
جهت تبادل
@seraj_nur
گاهی دلت میخواهد کاری را شروع کنی
اما میترسی رابطهی عاشقانه میان تو و خدا شکراب شود!
پس اجتناب میکنی وَ تقوا یعنی همین.
•آیتاللّٰهشجاعی
_ دعای قشنگی بود میگفت؛
"رَبِّ اِنّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرِ فَقیر"
پروردگارا،من به هر خیری که
به سویم بفرستی،سخت نیازمندم...
هدایت شده از دَراِبهامღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم
و برامون فرقی نمیکنه
پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉
جهت تبادل
@seraj_nur
دیدی..؟!
بعضیوقتاپوچمیشی..
خالیمیشی..
هیچحرفینداریبزنی..
ازعالموآدمخستهمیشی..
ازخودت...
ازگناهات..
دلتآغوشخدارومیخواد!
خودخداگفتهبیاپیشخودم
چیبهترازاین..؟!
رویائمههمحسابکنیم...
هیچوقتازمحضرشون...
دستخالیبرنمیگردیم!:)
#اللَّھُـمَعجِّـلْلِوَلیِڪَألْـفَـرَج🍃
دَراِبهامღ
دیدی..؟! بعضیوقتاپوچمیشی.. خالیمیشی.. هیچحرفینداریبزنی.. ازعالموآدمخستهمیشی.. ازخودت.
یهاهلِدلیمیگفت:
وقتهاییکه قفسهیِسینتازحجمِکلماتو غمدردگرفتنوحرفی
برایِگفتننداشتی،
بگو:
«یٰامَنْیَعْلَمُضَمیرَالصّٰامِتینَ»
ایکسیکهازحالِدلِمنِساکتخبرداری...!:)