eitaa logo
دَراِبهام‌ღ
384 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
626 ویدیو
24 فایل
مدیر: @Vague846
مشاهده در ایتا
دانلود
دَراِبهام‌ღ
أَكْرَهُ‌كُلَّ‌مَايُفَرِّقُني‌عَنْكَ . . .
هدایت شده از دَراِبهام‌ღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم و برامون فرقی نمیکنه پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉 جهت تبادل @seraj_nur
یه جایی مولانا خیلی قشنگ میگه: چو خدا بُوَد پناهت،چه خطر بُوَد ز راهت...:) ‌
هیچ گناهی رو بدون استغفار ول نکن، خرابیش می‌مونه!.. +استاد پناهیان فرمودن!
اگر می‌خواهے خدا را دریابی باید بدنت خراب شود! نه اینڪه آن را خراب کنی؛ بلڪه باید دلت بشکند و از دنیا و همہ تعلقات ببُرۍ.! وقتی دلت شکستـــ،آن وقت داخلش می‌آید...
هدایت شده از دَراِبهام‌ღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم و برامون فرقی نمیکنه پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉 جهت تبادل @seraj_nur
گاهی دلت میخواهد کاری را شروع کنی اما می‌ترسی رابطه‌ی عاشقانه میان تو و خدا شکراب شود! پس اجتناب می‌کنی وَ تقوا یعنی همین. •آیت‌اللّٰه‌شجاعی
_ دعای قشنگی بود می‌گفت؛ "رَبِّ اِنّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرِ فَقیر" پروردگارا،من به هر خیری که به سویم بفرستی،سخت نیازمندم...
هدایت شده از دَراِبهام‌ღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم و برامون فرقی نمیکنه پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉 جهت تبادل @seraj_nur
یا رب پناه میبرم برتو از صبری که بی پایان است🌿.
دیدی..؟! بعضی‌وقتا‌پوچ‌میشی.. خالی‌میشی.. هیچ‌حرفی‌نداری‌بزنی.. از‌عالم‌و‌آدم‌خسته‌میشی‌.. از‌خودت‌... از‌گناهات‌.. دلت‌آغوش‌خدارو‌‌میخواد! خود‌خدا‌گفته‌بیاپیش‌خودم چی‌بهتر‌از‌این..؟! روی‌ائمه‌هم‌حساب‌کنیم... هیچ‌وقت‌از‌محضرشون‌... دست‌خالی‌برنمی‌گردیم!:) 🍃
دَراِبهام‌ღ
دیدی..؟! بعضی‌وقتا‌پوچ‌میشی.. خالی‌میشی.. هیچ‌حرفی‌نداری‌بزنی.. از‌عالم‌و‌آدم‌خسته‌میشی‌.. از‌خودت‌.
یه‌اهل‌‌ِ‌دلی‌‌میگفت: وقت‌هایی‌که قفسه‌یِ‌سینت‌ازحجمِ‌کلمات‌و غم‌دردگرفتن‌وحرفی برایِ‌گفتن‌نداشتی، بگو: «یٰامَنْ‌یَعْلَمُ‌ضَمیرَالصّٰامِتینَ» ای‌کسی‌که‌ازحالِ‌دلِ‌منِ‌ساکت‌خبرداری...!:)