دَراِبهامღ
داشم ت زود تر عصبی شو😂
نتم رفت یه لحظه نشد عصبانیتم همون موقع خالی کنم😂
هدایت شده از کانال حسین دارابی
اگه قسمتمون بود ببریم
اون تیرک دقیقه 103 باید گل میشد
قسمتمون نبود