-میگنکهاستغفارخیلیخوبه
حتیاگهبهخیالخودت
گناهیرومرتکبنشدهباشی،
استغفارکنمؤمندلروجلامیده!
.اَسْتَغْفِرُاللّهَرَبِّـےوَاَتُـوبُاِلَیه.
خدایا اگر در دوزخم افکنی، به دوزخیان میگویم که تو را دوست دارم.
•مناجاتشعبانیه
فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْكَ..
ما دورهایمان را زدیم، در این دنیا چیزی ارزش دل بستن نداشت
بغل کم بنده فراری از دنیا را..
#مناجات_شعبانیه
هدایت شده از دَراِبهامღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم
و برامون فرقی نمیکنه
پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉
جهت تبادل
@seraj_nur
◖🕊🌱◗
میدونی
استادپناهیانمیگه:
گیرتوگناهاتنیست!
گیرتو کارایخوبیه..
کهانجاممیدی..
ولی نمیگی"خدایابهخاطرتو".
اخلاصیعنی؛
خدایافقطتوببینحتیملائکههم نه(: