دارچین🍊"
از همینالان غم ِ تموم شدن پایتخت رو دارم .
یکم میرید اینوریی زیاد ترشون کنید ؟ =))))
لوبیا خانوم ِمهربونو خوشگلم 😭
https://eitaa.com/ayla0000
۳۰۰ تایی شدن چنلت رو بهت تبریک میگم و امیدوارم به هرچقدر شیرکاکائو که دوست داری برسی بچه جون 😭😭🤏🏻.
_ستاره😭✨