نرگس عزیزم .. ستاره کوچیکم ✨ (((: ..
از اینکه بدنیا اومدی ، و مستقیم اومدی توی قلب من ُخونه ساختی ، ازت ممنونم ، تو فرشته کوچیک منی ، که با هیچ کسی عوضش نمیکنم !! 🤏🏻..
دورت بگردم ، امیدوارم همیشه همیشه ، موفق باشی ُبه هرچیزی ک میخوای ، برسی 🤌🏻..
تولدت مبارک قلب من 🫀.