#بیو
-بعضی وقتا بهتره تنها باشی، هیچکس نمیتونه بهت آسیب بزنه!-
-Sometimes it's better to be alone, no one can hurt you!-
ستارهٔ مُرده|Dead
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قضاوت کردن آسونه!
ستارهٔ مُرده|Dead Star
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به ظاهر آدما توجه نکنید🙂
ستارهٔ مُرده|Dead Star
Dead Star|ستارهٔ مُرده
به ظاهر آدما توجه نکنید🙂 ستارهٔ مُرده|Dead Star
شلدون جوان...رانندگی داداشش...😂
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بقیه:چقدر ونگوگ رو دوست داری؟
من:
#بیو
-به ستاره ها نگاه کن و بدرخش-
-Look at the stars and shine-
ستارهٔ مُرده|Dead Star
آخرش ی پسرو پیدا میکنم منو به سرپرستی قبول کنه بشم دختر کوچولوش
من دیگه از داشتن دوست هایی که فقط اسما هستن خسته شدم