هدایت شده از روُیآیمُرده
کاش بتونم زندگیمو بدم دست یکی بعدش فرار کنم...
روُیآیمُرده
#وَنِسا
ببین خدا
یا یکی رو بهم بده که بیاد بازار گل باهام
یا یکی رو بده که بشینه کنارم دریفت بکشم
یا یکی رو بده باهام فیلم ببینه تجزیه تحلیلش کنیم
یا یکی رو بده که باهام بیاد استادیوم فوتبال و مسابقات ورزشی رو ببینیم
یا باهام ی چیزی بسازیم یا بپزیم
یا باهام گیم بزنه و بازی کنیم
یا...
انتخاب با خودت دستت بازه
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Now you never see me cry...
Dead Star|ستارهٔ مُرده
تو هیچوقت تو شرایطِ من
نیستی که بتونی بگی :
اگر من جای تو بودم اینکارو
نمیکردم... عملکرد آدما وابسته به
شرایطه! تو هیچوقت " من "
نیستی و نمیتونی باشی...!
Dead Star|ستارهٔ مُرده
گاهی وسط تایپ کردن به خودم میگم خب که چی؟ بعد پیامم رو پاک میکنم..:)
Dead Star|ستارهٔ مُرده