1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Now you never see me cry...
Dead Star|ستارهٔ مُرده
تو هیچوقت تو شرایطِ من
نیستی که بتونی بگی :
اگر من جای تو بودم اینکارو
نمیکردم... عملکرد آدما وابسته به
شرایطه! تو هیچوقت " من "
نیستی و نمیتونی باشی...!
Dead Star|ستارهٔ مُرده
گاهی وسط تایپ کردن به خودم میگم خب که چی؟ بعد پیامم رو پاک میکنم..:)
Dead Star|ستارهٔ مُرده
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من ی پارادوکسم!
Dead Star|ستارهٔ مُرده
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این حس که خودتو دوست داری و هیچی مهم نیست برات>>>
Dead Star|ستارهٔ مُرده
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشحالی یه پروانه است...
ستارهٔ مُرده|Dead Star
ببین معلم عزیز
اگر معلم ریاضی نیستی بدون مشقات برای من هیچ اهمیتی ندارن
پس الکی ۱۲ صفحه مشق نفرست بگو حل کنید😁مگه من علافممممم
هدایت شده از " sun & moon ، Skz "
متنفرم از اینکه وقتی یکیو دوست دارم یکی دیگه میاد میچسبه بهش و اون شخص منو فراموش میکنه.