eitaa logo
‌"دلـارا|𝜗ৎ 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐫𝐚"
2.3هزار دنبال‌کننده
165 عکس
23 ویدیو
2 فایل
_نگارشم‌ازعشق‌بود‌آن‌هنگام‌که‌واژه‌هاهمگی؛دردکشیدند! _اینجا، جایی‌ست که قلمِ شکسته از نبودنت می‌نویسد؛ و کلمات، گویی پای لغزیده، افتان و خیزان، در جاده‌ی دلتنگی تو گام برمی‌دارند.» کپی؟لا زیرمجموعه‌هامون: @naayss
مشاهده در ایتا
دانلود
چیزی در من با تحویل سال بی‌صدا فرو ریخت… انگار ثانیه‌های آخر، اعتراف کردند که عشق هم همیشه به‌موقع نمی‌رسد. دل من اما با تمام خاکسترش هنوز تو را مثل یک بهارِ نرسیده دوست دارد.
آقا جانم، دنیا بعد از شما:)) رنگِ شادی نیست در ایامِ عید هر چه گل روید، شود بی عطر و بو
سال تحویل شد و من کنار سفره‌ای خالی نشستم. فقط جای تو خالی نبود تمامِ سفره خالی بود."
احساس عجیبی است که میان آدم‌هایی باشم که روحشان خبر ندارد چه چیزهایی بر من گذشته است.
به وصالت... به وصالت، که مرا طاقتِ هجرانِ ' تو' نیست!
هدایت شده از محبین
دعای-علوی-مصری.pdf
حجم: 633.2K
«به نیت نابودی و هلاکت تمام سران صهیونیست و آمریکا خصوصا اون دو ملعون و تمام اعوان و انصارشون» نشر این دعا ثواب بسیاری دارد @ir_mohebin
ماییم و شب تار و غم یار و دگر هیچ صبر کم و بی تابی بسیار و دگر هیچ ….
هدایت شده از _ه‍ﯾلاﻧﻤــ☫؛
و قسم به تابش نوری که برف را در گرمای وجودش ذوب میکند آن سانی که من قلم بخورم و کنار ریشه های تو جوانه هایم سبز شوند.. بهار من خواهد رسید، و تحویل سال من است.. ذالک از آن هر بهاری که عید نام گرفت برایم زمستانی ست که فقط جامه اش راعوض کرده نه سرمایش را...
"دیگر نبات را نخرد مشتری به هیچ یک بار اگر تَبَسُّمِ همچون شکر کنی" رفیق جان، تولدت رسید و دنیا دوباره یه لبخند تازه زد. بودنت توی این زندگی همیشه نعمت بوده. امیدوارم مسیرت پر از روشنی، فرصت‌های قشنگ و موفقیت‌های دلی باشه. بهترین‌ها سهم دل تو. تولدت مبارک رفیق جان.❤️‍🩹
قلبم‌ازکاغذِباطله‌ی‌، پرازخط‌خطیِ‌گوشه‌ی‌اتاق‌افتاده‌هم‌مچاله‌تره؛