چیزی در من با تحویل سال بیصدا فرو ریخت… انگار ثانیههای آخر، اعتراف کردند که عشق هم همیشه بهموقع نمیرسد. دل من اما با تمام خاکسترش هنوز تو را مثل یک بهارِ نرسیده دوست دارد.
آقا جانم، دنیا بعد از شما:))
رنگِ شادی نیست در ایامِ عید
هر چه گل روید، شود بی عطر و بو
سال تحویل شد و من
کنار سفرهای خالی
نشستم.
فقط جای تو خالی نبود
تمامِ سفره خالی بود."
احساس عجیبی است که میان آدمهایی باشم که روحشان خبر ندارد چه چیزهایی بر من گذشته است.
هدایت شده از محبین
دعای-علوی-مصری.pdf
حجم:
633.2K
«به نیت نابودی و هلاکت تمام سران صهیونیست و آمریکا خصوصا اون دو ملعون و تمام اعوان و انصارشون»
نشر این دعا ثواب بسیاری دارد
#فور_واجب
#فور_واجب
@ir_mohebin
هدایت شده از _هﯾلاﻧﻤــ☫؛
و قسم به تابش نوری که برف را در گرمای وجودش ذوب میکند
آن سانی که من قلم بخورم و کنار ریشه های تو جوانه هایم سبز شوند..
بهار من خواهد رسید، و تحویل سال من است..
ذالک از آن هر بهاری که عید نام گرفت برایم زمستانی ست که فقط جامه اش راعوض کرده
نه سرمایش را...
"دیگر نبات را نخرد مشتری به هیچ
یک بار اگر تَبَسُّمِ همچون شکر کنی"
رفیق جان، تولدت رسید و دنیا دوباره یه لبخند تازه زد.
بودنت توی این زندگی همیشه نعمت بوده.
امیدوارم مسیرت پر از روشنی، فرصتهای قشنگ و موفقیتهای دلی باشه.
بهترینها سهم دل تو.
تولدت مبارک رفیق جان.❤️🩹