«خبر مثل صاعقه فروریخت؛ زخمی ماند که نه میشود باورش کرد، نه میشود از سنگینی داغش جان سالم به در برد...///
غمم را شرح خواهم داد اگر پیدا کنم گوشی
اگر پیدا کنم هم قدِ تنهاییم آغوشی؛
عشق را
در اوج غم ها
بیشتر فهمیده ام..
گر ز پا افتم فقط
یادت
نگهدار من است ...)))
ظاهرا سال نو شده بود..
اما کهنه زخم های مارا چنان نمک پاشیدند،
تا سر باز کرد)))
گفتنمیدانمچطور،ولیتوتغییرکردی
انگارغمیراتجربهکردهایکهتورابزرگترکردهاست../