گاهاََ توی "زندگی" هستیم
اما حواسمون پَرته جای دیگریست...
مثل شاگردی که توی کلاسه درس هست.
شاید گاهاََ چیزی رو بفهمد از درس،
"اما دقیق نمیفهمد."
#بیدار_باشیم
#دلنوشته
فرکانس امواج صدایت ، همه دیوار های صوتی قلبم را شکست !!
در قلبم ، با شنیدن صدایت ، صداهایی به خروش آمده !!
گویا صدایت دوباره عاشقم کرد !!
#عاشقانه_های_یک_مهندس
www.aviny.com_mousighi_filmmousighi_matn_01.mp3
زمان:
حجم:
2.2M
شهدا را یاد کنیم حتی با یک صلوات
📝 حواسمان باشد ..
ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩ!
ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺭﻭﺣﯿﻪ ﺩﺍﺩ!
ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺍﯾﺮﺍﺩﮔﺮﻓﺖ!
با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩ!
با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود "ﺩﻝ "ﺷﮑﺴﺖ!
با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩ!
با "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩ!
ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود ﺁﺑﺮﻭ ﺧﺮﯾﺪ!
ﺑﺎ "ﺯباﻥ" ﻣﯿﺸود "جدایی "انداخت!
با "زبان" میشود آتش زد!
با "زبان" میشود آتش راخاموش کرد!
حواسمان به زبانمان باشه🚦
@Delgooyeツ
✍️امام سجاد عليه السلام فرمودند:
سه حالت و خصلت در هر يک از مؤمنين باشد در پناه خداوند خواهد بود و روز قيامت در سايه رحمت عرش الهی می باشد و از سختی ها و شدايد صحرای محشر در امان است
اول آن كه در كارگشائی و كمک به نيازمندان و درخواست كنندگان دريغ ننمايد.
دوم آن كه قبل از هر نوع حركتی بينديشد كه كاری را كه می خواهد انجام دهد يا هر سخنی را كه می خواهد بگويد آيا رضايت و خوشنودی خداوند در آن است يا مورد غضب و سخط او می باشد.
سوم قبل از عيب جوئی و بازگوئی عيب ديگران، سعی كند عيب های خود را برطرف نمايد.
📚بحارالأنوار، ج۷۵، ص۱۴۱
@Delgooyeツ