چه کسی میفهمد در دلم رازی هست ؟
می سپارم آن را؛
به خیال شب و تنهایی خود...
#سهراب_سپهری
#احوالات🌱
تمام ترسم از این است
که یک شب
بخواهی که به خوابم بیایی و من
همچنان به یادت
بیدار نشسته باشم ...!
دلگویه♡
از همین دور به یک ناله طوافت کردم دل چو احرام فغان بست، به تن حاجت نیست صلی الله علیک یابنالزهرا ♥
- سَر و سامان بدهی یا سَر و سامان ببری
قلب من سوی شما میل تپیدن دارد...