تمام ترسم از این است
که یک شب
بخواهی که به خوابم بیایی و من
همچنان به یادت
بیدار نشسته باشم ...!
دلگویه♡
از همین دور به یک ناله طوافت کردم دل چو احرام فغان بست، به تن حاجت نیست صلی الله علیک یابنالزهرا ♥
- سَر و سامان بدهی یا سَر و سامان ببری
قلب من سوی شما میل تپیدن دارد...
نوشته ای برای تو😊
آنقدرها هم که سختش میکنند ، نیست!
امروز را با خدا رفیق باش
خدا پشت تمام آرزوهای تو ایستاده
حرف هایت را
آرزوهایت را
با زبان خودت ، بی پرده به او بگو
شاید در " تقدیرت " نوشته باشد
هر چه خودش بخواهد🌿
به خدا توکل کن واست معجزه میکنه
" يلعبون بقلوب البشر ويطلبون من الله أن يُريح قلوبهم!!
"با قلبهای بشر بازی می کنند و از خداوند میخواهند که قلبهایشان آرام یابند"
#عربیـــات
پاییز اینجوریه که دیگه غروب جمعه رو با بقیه روزا نمیشه تفکیک کرد.
پاییز خودش یه پا غروب جمعست!!!
پاییز هر غروبش ، غروب جمعست...